شماره ۲۱۳۱ | ۱۳۹۹ شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
آزاده نامداری:
اکنون که کار به مدار و خروج از مدار کشیده حتما مشکل از جای دیگر است

    آزاده نامداری خطاب به علی فروغی، مدیر شبکه سه، در اینستاگرام پیرو صحبت‌های دیروزش درباره فردوسی‌پور نوشت:    «راستش اهل تلویزیون بوده باشی و سکوت کنی سخت است.»
در ادامه این يادداشت آمده: «جناب فروغی! سال‌های اقتدار تلویزیون، شما مدرسه تشریف داشتید، وگرنه حتما الان می‌دانستید تلویزیون مکانی برای تبادل افکار است جایی که به جامعه یاد می‌دهد آدم‌ها چگونه با نگاه‌ها و عقاید متفاوت با هم گفت‌وگو کنند. کاش از بزرگان تلویزیون کسی باقی مانده بود تا آن روزها را به شما یادآوری کند، اینکه اکنون کار به مدار و خروج‌ از مدار رسیده حتما مشکل از جای دیگری است.»
پ.ن:     سال‌های اقتدار تلویزیون، دوران دانشگاه ما و ده یازده سالگی شما.
نامداری در‌سال 1383 کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد. او نخستین مجری تلویزیون بود که «چادر ملی» و «چادر قهوه‌ای» پوشید. او در مصاحبه با مجله زندگی ایده‌آل در ‌سال ۱۳۹۴ گفت برخاسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده‌شان چادر بر سر می‌کرده‌اند.
نامداری در‌سال ۹۵ پس از سه‌سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفت‌وگو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت. او در این برنامه به گفت‌وگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی پرداخت. او همچنین در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد.

 


تعداد بازدید :  217