شماره ۲۱۲۸ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۱ آذر
صفحه را ببند
کیوسک

گاردین
تیتر یک روزنامه گاردین به واکسن کرونا و راهکار مقامات بهداشتی انگلستان برای تشویق مردم به استفاده از آن پرداخته است. روسای سازمان خدمات بهداشتی ملی انگلستان (NHS) از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها برای تشویق مردم به استفاده از واکسن کووید-19 کمک می‌گیرند. عکس یک این روزنامه هم به تصادف وحشتناک رومن گروژان، راننده فرانسوی فرمول یک در مسابقات گرندپری بحرین و نجات معجزه‌آسای او پرداخته است.
 

واشنگتن‌پست
روزنامه واشنگتن پست در صفحه نخست خود به اپیدمی کرونا پرداخته است؛ با این تیتر که «یک تخت اکنون نعمتی است». این خبر به تعداد بالای بیماران مبتلا به کرونا و تلاش بیمارستان‌های ایالت ویسکانسین در یافتن جایی برای بستری آنان پرداخته است. همچنین در این صفحه اشاره شده است که جو بایدن برای نخستین‌بار زنی رنگین‌پوست را برای دفتر مدیریت و بودجه ایالات متحده (OMB) کاندیدا کرده است.
 

وال استریت ژورنال
عکس یک روزنامه وال استریت ژورنال به موج سفرهای مردم برای Thanksgiving اختصاص دارد با این تیتر که موج سفرها به بالاترین سطح خود از ماه مارس تا کنون رسیده است. عکس این صفحه مسافران را در فرودگاه بین‌المللی شیکاگو در روز یکشنبه نشان می‌دهد، بی‌توجه به هشدارهای مقامات بهداشتی درباره خطر همه‌گیری کووید19.در صفحه نخست این روزنامه تیتری هم درباره تکمیل تیم اقتصادی جو بایدن، آمده است.

 


تعداد بازدید :  229