شماره ۲۱۲۴ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۶ آذر
صفحه را ببند
کیوسک

گاردین
تیتر یک صفحه نخست گاردین به جشن‌های کریسمس و طرح‌ها و محدودیت‌هایی که دولت انگلیس برای برگزاری این جشن‌ها وضع کرده است، اختصاص دارد. دولت گفته است به سه خانواده‌ (با هر بزرگی)  اجازه داده می‌شود در جشن‌های کریسمس دور هم جمع شوند. این طرح هشدار دانشمندان را در پی داشته است، مبنی بر اینکه اجرای آن به‌طور حتم باعث افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا خواهد شد.
 

لس آنجلس تایمز
عکس یک روزنامه لس آنجلس تایمز ازدحام در فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس را نشان می‌دهد. مردم، ماسک‌پوش، برای تعطیلات Thanksgiving به مسافرت می‌روند، در حالی که مقامات بهداشتی به آنان توصیه اکید کرده‌اند به دلیل شیوع کرونا در خانه بمانند. در صفحه نخست این روزنامه تیتری هم به خودداری نکردن اعضای خانواده‌ از ابراز احساسات نسبت به هم با وجود هشدارهای بهداشتی در ایام کرونا اشاره کرده است.  
 

واشنگتن پست
تیتر یک روزنامه واشنگتن پست به انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا و روند انتقال قدرت به دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن اختصاص دارد؛ با این عنوان که با از بین رفتن موانع، روند انتقال قدرت سرعت می‌گیرد. در عکس یک این روزنامه بایدن به همراه کامالا هریس، معاون او، دیده می‌شوند.


تعداد بازدید :  227