شماره ۲۰۷۵ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۳ مهر
صفحه را ببند
شروع هیجان‌انگیز تیم ملی بعد از 13 ماه تعطیلی
شاگردان دراگان اسکوچیچ اواسط مهرماه دو بازی دوستانه با ازبکستان و مالی برگزار می‌کنند

تیم ملی فوتبال ایران بعد از تعطیلات طولانی مدت به خاطر شرایط کرونایی در اواسط مهرماه دو بازی دوستانه خود با ازبکستان و مالی را قطعی کرده است. بر این اساس اسکوچیچ برای اولین بار روی نیمکت تیم ملی  ایران می‌نشیند.
براساس برنامه مورد تایید قرارگرفته در کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران با انجام مسابقه مقابل تیم ملی فوتبال ازبکستان در ورزشگاه پاختاکور در روز 17 مهر در تاشکند بعد از یکسال و یک ماه  مقابل یک حریف صف آرایی خواهد کرد. حریفی که البته قدرتمند است و می تواند محک خوبی برای ملی پوشان ما باشد که ماه ها کنار هم بازی نکردند.
تیم ملی ایران دومین دیدارش را سیزدهم اکتبر (22 مهر) در کشور ترکیه و برابر تیم ملی مالی برگزار خواهد کرد. در مورد این بازی تنها کشور محل بازی مشخص است و معلوم نیست بازی در کدام شهر ترکیه و در کدام ورزشگاه برگزار می شود.
نکته قابل ذکر در مورد تیم ملی مالی اینکه این تیم در آخرین بازی دوستانه اش برابر تیم ملی عربستان از سه بازیکن این کشور که در لیگ سعودی بازی می کنند دعوت و در ترکیبش استفاده کرد. با این وصف بعید نیست که شیخ دیاباته ستاره مالیایی خط حمله استقلال نیز برای این بازی به تیم ملی دعوت شده و برابر تیم ملی ایران بازی کند.

 


تعداد بازدید :  266