شماره ۲۰۶۱ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۸ شهريور
صفحه را ببند
ذره‌بین

قتل دختر پنج ساله شین‌آبادی توسط پسر پانزده ساله
نوجوان پانزده ساله‌ای که دختر پنج ساله شین‌آبادی را به قتل رسانده بود قبل از اجرای حکم قصاص سرنوشت عجیبی برایش رقم خورد. زمستان ‌سال گذشته دختر پنج ساله‌ای در روستای شین‌آباد از توابع بخش مرکزی میاندوآب به وسیله این نوجوان به قتل رسیده بود. با تلاش همکاران شورای حل اختلاف، اولیای دم که یک زوج جوان بودند، به احترام ماه محرم از خون فرزند خود گذشتند.


انهدام باند بزرگ سرقت خودرو در ملارد
باند بزرگ سارقان خودروی پراید با ۵۰ سرقت در ملارد منهدم شد. در پی دستگیری یک سارق با خودرو سرقتی به وسیله پلیس استان البرز و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی شهرستان ملارد به دلیل سابقه سرقت خودرو در منطقه ملارد، بررسی و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد. با ارجاع پرونده به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان ملارد و انجام بازجویی‌های تخصصی، متهم به همدستی با یک فرد دیگر و سرقت سریالی خودروهای پراید در ملارد اعتراف کرد.با همکاری سارق دستگیرشده، همدست او و ۱۱ مالخر اموال مسروقه در یکی از روستاهای اطراف شهرستان ملارد شناسایی و  در عملیاتی ویژه دستگیر شدند و در بازجویی‌های تکمیلی به ۵۰ سرقت خودروی پراید و قطعات آن در شهرستان ملارد اعتراف کردند.در بازرسی از مخفیگاه سارقان و مالخران، یک خودرو مزدا، ۶ جفت ضبط و باند، ۱۰ عدد پخش خودرو، ۵ عدد باتری و مقادیری آچار کشف شد. سارقان دستگیرشده اغلب خودروهایی را که برای لحظاتی کوتاه بدون سرنشین روشن می‌ماندند، سرقت می‌کردند. شهروندان از رهاکردن خودروهای خود به صورت روشن و دورشدن از آن برای انجام کارهایی از قبیل بازکردن در پارکینگ، صندوق عقب خودرو یا سرکشی موقت از منزل یا مغازه خودداری کنند؛ زیرا سارقان در این فرصت کوتاه از غفلت شهروندان استفاده و اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.


امدادرسانی ۱۶ تیم عملیاتی به حادثه‌دیدگان زلزله منطقه رامیان
50 نیروی عملیاتی در قالب 16 تیم عملیاتی به مناطق متأثر از زلزله در رامیان امدادرسانی کردند. فرهاد میقانی، سرپرست جمعیت هلال‌ احمر گلستان، با اشاره به گزارش اولیه تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال‌ احمر از زلزله ۵.۱ ریشتری که در ساعت ۲ و ۴ دقیقه بامداد دوشنبه هفدهم شهریور در شهرستان رامیان رخ داد، گفت: «در پی این زلزله ۵۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۶ تیم عملیاتی امدادی به مناطق متأثر از زلزله در رامیان و روستاهای قورچای، الهادی و ویرو اعزام شدند و 10 تیم امدادی در سطح استان به حالت آماده‌باش درآمدند و4  دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه خودرو کمک‌دار سبک و یک دستگاه موتورسیکلت به همراه 2 دستگاه خودروی ترابری سنگین  به مناطق تحت‌ تأثیر زلزله اعزام شده است.» بر اساس گزارش‌های دریافتی که از طریق دهیاران و تیم‌های ارزیاب دریافت شده در مناطق قورچای، ویرو و... خسارتی به برخی از ساختمان‌ها وارد شده است. پس از ارزیابی‌های اولیه به وسیله نجاتگران چادر، بسته غذایی هفتادودو ساعته، پتو، موکت و سایر لوازم اولیه مورد نیاز  در میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.


قاتل جوان همدانی پس از 2‌ سال دستگیر شد
[شهروند] قاتل جوان همدانی پس از دو سال متواری‌بودن با تلاش پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر شد.در پی قتل جوان همدانی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه قتل و بررسی مدارک و مستندات، دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.به دنبال کار اطلاعاتی و نامحسوس مأموران پلیس آگاهی این شهرستان، محل اختفای قاتل چهل‌وهشت ساله پس از گذشت دو سال شناسایی شد.قاتل در یکی از شهرهای اصفهان مخفی شده بود که با دریافت نیابت قضائی در عملیاتی پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.


تعداد بازدید :  332