شماره ۲۰۴۹ | ۱۳۹۹ يکشنبه ۲ شهريور
صفحه را ببند
پیام نماینده ولی‌ فقیه در جمعیت هلال ‌احمر به ‌مناسبت روز پزشک
پزشکان صحنه‌های درخشانی از بشردوستی را در اذهان ثبت کردند

[شهروند] نماینده ولی‌ فقیه در جمعیت هلال ‌احمر با تبریک روز پزشک گفت:  «پزشکان در خط‌ مقدمِ مبارزه با کرونا قرار گرفتند و برای نجات جان همنوعان
 خود -فداکارانه- تلاش کردند. آنها با فعالیت مستمر و بی‌وقفه و دور از خانواده در مراکز درمانی صحنه‌های درخشانی از بشردوستی را در اذهان ثبت کردند.» متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی به‌ مناسبت روز پزشک بدین شرح است:  
«جامعه پزشکی مدافعان حوزه سلامتِ کشورند. آنها در روزهای سختی که ویروس منحوس کرونا پدید آورد دلاورانه ایستادند و افتخارآفرین شدند. پزشکان در خط‌ مقدمِ مبارزه با کرونا قرار گرفتند و برای نجات جان همنوعان خود -فداکارانه- تلاش کردند. آنها با فعالیت مستمر و بی‌وقفه و دور از خانواده در مراکز درمانی صحنه‌های درخشانی از بشردوستی را در اذهان ثبت کردند.آمادگی برای مواجهه با انواع بحران‌ها ضروری است و می‌بایست در این راه از پشتوانه معنویت هم بهره برد. تعدادی از پزشکان غیور کشور هنگام انجام‌وظیفه و خدمت‌رسانی به مردمِ آسیب‌دیده از کرونا به ‌سوی معبود خود عروج کردند. پزشکان و پرستارانِ داوطلب جمعیت هلال ‌احمر نیز مثل همیشه به میدان آمدند و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. آنها برای کمک به افراد مبتلا به کرونا شجاعانه در مراکز درمانی حضور پیدا کردند تا بار دیگر آرمان‌های ارزشمند هلال‌ احمر را یادآور شده باشند.جانفشانی و مسئولیت‌پذیری این عزیزان را ستایش می‌کنم و خالصانه روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک می‌گویم. آنها همواره از بحران‌های مختلف سربلند بیرون آمده‌اند و بی‌توقع به همنوعان‌شان یاری رسانده‌اند. با درود به ارواح پاک شهدای سلامت، عزتِ روزافزون را برای پزشکان کشور از درگاه خداوند منان خواستارم و ان‌شاءالله روح بلند شهدای عرصه سلامت همنشین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشد.»


تعداد بازدید :  174