شماره ۲۰۴۸ | ۱۳۹۹ شنبه ۱ شهريور
صفحه را ببند
تلاش پزشکان برای ترخیص محمدرضا شجریان تا سه روز آینده

اطلاعیه شماره هفت هیأت‌مدیره بیمارستان جم درباره اوضاع جسمانی محمدرضا شجریان در حالی منتشر شد که یکی از پزشکان نزدیک به این خواننده از تلاش تیم پزشکی برای ترخیص او تا سه روز دیگر خبر داد.
هیأت‌مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه شماره ۷ خود که ساعت ۱۳ روز جمعه سی‌ویکم مرداد منتشر شد تازه‌ترین وضع درمانی محمدرضا شجریان را در این مرکز درمانی تشریح کرد. این در حالی است که حسن عباسی از پزشکان نزدیک به خانواده شجریان نیز در تازه‌ترین پست خود نسبت به تلاش تیم پزشکی برای ترخیص این خواننده از بیمارستان خبر داده است.
در متن این اطلاعیه شماره ۷ بیمارستان جم آمده است: «در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند امروز شرایط عمومی، قلبی و ریوی تنفسی استاد محمدرضا شجریان پایدار و مشابه روز قبل است و برای مراقبت بیشتر در بخش‌ آی‌سی‌یو است.»
حسن عباسی نیز در تازه‌ترین پست خود در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشته است: «امروز جمعه سی‌ویکم مرداد ماه شرایط عمومی استاد شجریان بزرگ همچنان پایدار است و با همکاری و هماهنگی همه متخصصان سعی داریم برای ترخیص استاد در دو و سه روز آینده هماهنگ شویم. ان‌شاءالله مشکل و گرفتاری جدیدی پیش نیاید به امید خدا.»


تعداد بازدید :  371