شماره ۲۰۴۱ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۳ مرداد
صفحه را ببند
ذره‌بین

فروش سلاح اینترنتی در تهران
 [شهروند] عاملان تهیه و فروش سلاح گرم در فضای مجازی دستگیر شدند. در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد دو فرد با تبلیغ فروش سلاح گرم در فضای مجازی، به خرید سلاح گرم در یکی از استان‌های غربی کشور می‌پردارند.در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، هویت این افراد شناسایی شد. با شناسایی مخفیگاه متهمان درحوالی خیابان جشنواره در شرق تهران، تردد این افراد تحت مراقبت‌های پلیسی قرار گرفت و در عملیاتی منسجم هر دو متهم که قصد انجام معامله در تهران را داشتند، با هماهنگی‌های قضائی دستگیر شدند.از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح گرم و مقادیری مهمات غیرمجاز کشف شد.

پای یک زن به ماجرای تیراندازی اراذل و اوباش سعادت‌آباد باز شد
رئیس پلیس تهران بزرگ جزئیات جدیدی از بازداشت عوامل تیراندازی در منطقه سعادت‌آباد بیان کرد و گفت: «این افراد با فروش شیشه، نمایشگاه‌های میلیاردی در مناطقی همچون زعفرانیه و سعادت‌آباد خریداری کرده بودند.» سردار حسین رحیمی با اشاره به بازداشت عوامل تیراندازی در منطقه سعادت‌آباد اظهار کرد: «تقریبا تمام متهمان این پرونده (12 نفر) بازداشت شده‌اند. این افراد دارای سوابق متعدد در بحث مواد مخدر مخصوصا شیشه هستند. این متهمان با فروش مواد مخدر به اموال بزرگی دست یافتند و در مناطقی همچون زعفرانیه و سعادت‌آباد نمایشگاه‌های میلیاردی خریداری کردند. درگیری و تیراندازی این افراد در منطقه سعادت‌آباد به دلیل مسائل اخلاقی و یک زن مطلقه بود که این افراد دستگیر شدند و به‌زودی آنها را خواهیم گرداند تا بدانند اوباش‌گری هزینه سنگینی دارد.»

عملیات نجات گروگان شوشتری از چنگ آدم‌ربایان
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، گروگان از چنگ آدم‌ربایان آزاد شد. این گروگانگیری به دلیل اختلافات مالی بود.
در پی وقوع آدم‌ربایی در بیست‌وچهارم تیرماه ‌امسال در محور اهواز - شوشتر با توجه به حساسیت موضوع، دستورات لازم به پلیس آگاهی ابلاغ شد.کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شوشتر با همکاری پلیس آگاهی استان، هویت یکی از آدم‌ربا‌یان را در استان هم‌جوار شناسایی و احراز کردند. سپس با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی، طی عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.متهم پس از انتقال به شهرستان شوشتر، در بازجویی‌ها به همدستی شخصی دیگر با انگیزه اختلافات مالی به آدم‌ربایی اعتراف کرد.کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار تخصصی موفق به شناسایی هویت همدست آدم‌ربا شدند. متهم متواری که خود را در یک‌قدمی پلیس گرفتار می‌دید، سرانجام گروگان را رها کرد، اما این پایان کار مأموریت نبود و تلاش برای دستگیری سایر متهمان احتمالی به‌صورت ویژه ادامه دارد.

کشف ۲ تن گوشت فاسد در جنوب تهران
 [شهروند] بيش از ۲ تن گوشت فاسد بسته‌بندي‌شده قبل از توزيع در بازار توسط مأموران پایگاه ششم پليس امنيت عمومي تهران کشف شد. روز سه‌شنبه مأموران پایگاه ششم پليس امنيت عمومي تهران از محل جمع‌آوری گوشت‌هاي فاسد و بسته‌بندي مجدد آن در دو انبار جداگانه در جنوب تهران مطلع شدند. مأموران با اقدامات فني و پليسي موفق شدند هویت مالک انبارها و محل بسته‌بندي گوشت‌هاي فاسد را درحوالی خیابان ۱۷شهریور شناسايي و با هماهنگي شبکه بهداشت و سازمان دامپزشکي برای بررسي دقيق موضوع به محل مذكور اعزام شدند. مأموران در بازرسی از این محل‌ها بيش از ۲ تن گوشت بسته‌بندي و يخ‌زده آماده ارسال به بازار كشف و مالک انباری‌ها را دستگیر كردند. جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «براساس نظر كارشناس دامپزشكي همه گوشت‌هاي كشف‌شده فاسد است. کلیه گوشت‌های کشف‌شده معدوم شدند. با تکمیل تحقیقات مقدماتی، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.»

 


تعداد بازدید :  484