شماره ۲۰۳۸ | ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ مرداد
صفحه را ببند
دیالوگ

احترام برومند: «ما هر‌سال بعد از تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم اهدای نشان «داود رشیدی» را شروع می‌کردیم ولی امسال بعد از تعطیلات نوروزی‌ سال ۹۹ و به دلیل شرایط و وضع جامعه و شیوع ویروس کرونا، گرفتار شک و تردید در برنامه‌ریزی بودیم. با توجه به شرایط خاصی که در ایران وجود دارد و همه درگیر ویروس کرونا هستند و به احترام تمام مردمی که طی یک‌سال اخیر آسیب و صدمه دیده‌اند و همدردی با مردمی که در شرایط سپری‌شده، عزیزان خود را از دست داده‌اند، چهارمین دوره مراسم اهدای نشان «داود رشیدی» را در‌ سال‌جاری برگزار نکنیم. روز پنجم شهریور از طریق فضای مجازی یاد و خاطره داود رشیدی را زنده نگه می‌داریم و در خدمت هنرمندان و مردم عزیز هنردوست خواهیم بود.»
محمد نادری، بازیگر: «در ایام قرنطینه، اوضاع بچه‌های تئاتر الان از همه بدتر است. من سر یک کار تصویری بودم که اوضاع بهتری دارند، با این حال شرایط کسانی که صرفا تئاتر کار می‌کنند، واقعا سخت است. در هرحال تنها کاری که از دست ما برمی‌آید، این است که مقاومت کنیم. این مرحله را هم باید رد کنیم تا ببینیم غول بعدی چیست. من می‌خواهم بروم سوپرمارکت بزنم، چون تنها شغلی است که از روزهای اول قرنطینه مجوز کارکردن داشتند.»
شقایق دهقان، بازیگر: «در سریال «ساختمان پزشکان» از اول قرار نبود من در این نقش بازی کنم و دوست دیگری سر کار رفته بود که پس از مدتی پشیمان شده بود و دیگر نقش را ادامه نداد. پسر من در آن زمان دوساله بود و من نمی‌خواستم وقت زیادی سرکار باشم، برای همین شرط گذاشتم که می‌آیم اما نباید خیلی نقش طولانی داشته باشم. دقیقا هم همین‌طور شد و فقط در هر قسمت ۵ یا ۶ دقیقه حضور داشتم.»

 


تعداد بازدید :  259