شماره ۲۰۳۸ | ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۰ مرداد
صفحه را ببند
روی خط سینما

 جشنواره فیلم ترایبکا تاریخ برگزاری‌اش در بیستمین سالگرد آن را در ‌سال ۲۰۲۱ اعلام کرد. این جشنواره که همیشه در ماه آوریل (فروردین) برگزار می‌شد، روشن ساخته که‌ سال آینده تابستانی می‌شود و از نهم تا بیستم ژوئن ۲۰۲۱ (نوزدهم تا سی‌ام خرداد ۱۴۰۰) شکل می‌گیرد. طبق این اعلام این اقدام بازتاب تغییر تاریخ رویدادها و تلاش برای رسیدن به این اطمینان است که جشنواره در امن‌ترین محیط شکل می‌گیرد.
بن افک قصد دارد نقبی به تاریخ ‌هالیوود بزند و با اقتباس از کتاب غیرداستانی «خداحافظی بزرگ: محله چینی‌ها و آخرین سال‌های ‌هالیوود» فیلمی درباره چگونگی ساخته‌شدن فیلم نوار کلاسیک «محله چینی‌ها» بسازد. این فیلم برای پارامونت ساخته می‌شود و ساخته‌شدن این پروژه پس از مرگ رابرت اوانز مدیر پیشین پارامونت که در خلق فیلم نقش مهمی داشت، برای این استودیو ارزش ویژه‌ای دارد.
فیلمبرداری «برای مرجان» جدیدترین فیلم بلند سینمایی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید زرگرنژاد با بازی پگاه آهنگرانی طی چند روز آینده در تهران شروع خواهد شد.
فیلم «خداحافظ المپیک» به کارگردانی مجتبی پوربخش به نمایندگی از ایران درجشنواره جهانی Cine Invisible از اسپانیا و mic genero از مکزیک رقابت می‌کند.


تعداد بازدید :  315