شماره ۲۰۳۷ | ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۹ مرداد
صفحه را ببند
«موسیقی ایرانی» در چرخه کنسرت‌های آنلاین

این روزها اولین دوره کنسرت آنلاین موسیقی دستگاهی در تالار رودکی درحال برگزاری است. این رویداد که برای علاقه‌مندان موسیقی ردیف دستگاهی از طریق تلویزیون تعاملی تیوا و به صورت رایگان پخش می‌شود، از شانزدهم مرداد آغاز شده و تا بیستم مرداد به مدت پنج شب ادامه دارد. گروه «فیه مافیه»، گروه «آوای ابریشم»، گروه «تیام»، گروه «نقش» و گروه «نواساز» در این رویداد به صورت آنلاین اجرا کرده‌اند.
کنسرت‌های آنلاین بعد از شیوع کرونا گستره وسیع‌تری از هنرمندان را در ارتباط نزدیک با هواداران‌شان قرار داده است و در روزهای کرونایی تاکنون خوانندگان و گروه‌هایی چون کیهان کلهر، علیرضا قربانی، همایون شجریان، روزبه نعمت‌اللهی، پرواز همای، وحید تاج، کیوان ساکت، سینا سرلک، گروه لیان بوشهر، گروه رستاک، حامد همایون، ارکستر سازهای ملی ایران، ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی ایران، سامان احتشامی، علی زندوکیلی، گروه دال، گروه داماهی، حمید حامی، فرزاد فرخ، گروه گیل و آمارد، اشوان، رضا یزدانی، مهدی یغمایی و حمید عسگری کنسرت آنلاین برگزار کرده‌اند.
یکی از موفق‌ترین اجراها در این میان کنسرت آنلاین رایگان کیهان کلهر بود که در هفته گذشته برگزار شد و تحسین‌های زیادی را به همراه داشت. این کنسرت آنلاین برگرفته از آلبوم «شهر خاموش» شامگاه پانزدهم مرداد در عمارت اتحادیه تهران برگزار شد.


تعداد بازدید :  501