شماره ۲۰۳۰ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ مرداد
صفحه را ببند
دیالوگ

محسن کیایی، بازیگر: «در تمام دنیا ساخت فیلم اجازه یا پروانه ساخت نمی‌خواهد و هرکسی توانایی سرمایه و ساخت دارد، می‌سازد. سینما آن‌قدر سخت و بی‌رحم هست که اگر کسی بلد نباشد حذفش می‌کند. من این آقایی که این‌همه بر سر پروانه ساختش جنجال شده را اصلا نمی‌شناسم، ولی بگذارید فیلمش را بسازد اگر خوب نبود، انتقاد کنید. همین که توانایی داشته تهیه‌کننده و سرمایه جذب کند، کافی است. بقایش در این حرفه به کیفیتش ربط دارد که بعد از ساختش معلوم می‌شود.»

سیدجلال‌الدین دری، کارگردان: «اکران آنلاین نیاز به فرهنگ‌سازی دارد. مردم کار را از شبکه‌های غیرمجاز با کیفیت پایین و با پخش هر نوع آگهی وسط فیلم می‌بینند، درحالی ‌که کیفیت اکران آنلاین از شبکه‌های تلویزیونی غیرمجاز بهتر است. در اکران آنلاین با کیفیت اچ‌دی و قیمت ارزان، می‌توان فیلم را دید، ضمن آنکه به هر فیلمی یک فضای یکسان برای ارایه داده می‌شود و اوضاع مثل اکران در سالن‌های سینما نیست که در آن نابرابری به چشم بخورد.»

فرشته طائرپور، تهیه‌کننده: «امروز کرونا در کلیه محاسبات و رفتارهای اجتماعی فاکتور اصلی و اول، برای انتخاب روش‌های ابداعی و کم‌هزینه است؛ سازمان مالیاتی هم با داشتن جمع کثیری از کارشناسان حتما می‌توانست به راه‌حل‌هایی بیشتر از تعویق ماه مالیاتی برسد و میزان مراجعه حضوری شهروندان ازجمله مودیان هنری و سینمایی را کاهش دهد.»


تعداد بازدید :  482