شماره ۲۰۲۸ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ مرداد
صفحه را ببند
شلیک مجری استقلالی به قلب تلویزیون
کری‌خوانی عجیب رضا امیراحمدی روی آنتن زنده، پرسپولیسی‌ها را خشمگین کرد، این باشگاه اجازه گفت‌وگوی اعضایش با صداوسیما را نمی‌دهد و خواهان منع ورود دوربین‌ها به ورزشگاه شده!

[شهروند] صبح روزگذشته درحالی ‌که هنوز تب کری‌خوانی در فضای مجازی میان هواداران استقلال و پرسپولیس فروکش نکرده و حتی کار به هتاکی میان پیشکسوتان دو تیم به یکدیگر هم کشیده شده، یک جرقه کافی بود که آتش حاشیه‌های مجازی بعد از قهرمانی پرسپولیس شعله‌ور شود. رضا امیراحمدی مجری شبکه یک سیما که در گذشته بارها اعلام کرده استقلالی است، روی آنتن زنده این شبکه تلویزیونی و در برنامه سلام صبح بخیر وقتی روبه‌روی مهدی توتونچی مجری بخش شوخی‌های ورزشی قرار گرفت، به کری‌خوانی عجیب برای پرسپولیسی‌ها پرداخت و اعلام کرد که این تیم با کمک‌های وزیر ورزش به چهارمین جام متوالی رسیده است.
انتشار ویدیوی این بخش در فضای مجازی بازتاب‌های گسترده و موضع‌گیری تند پرسپولیسی‌ها را در پی داشت. کار به جایی رسید که هواداران سرخ پوشیدن پیراهن قرمزرنگ توتونچی دیگر مجری برنامه که شبیه به لنگ بود را هم عمدی دانستند و خواهان برخورد با آنها شدند. در این بین باشگاه پرسپولیس خیلی زود واکنش نشان داد. خبیری، معاون اجرایی پرسپولیس گفت: ‌«نمی‌دانم برای چه کسی باید تأسف بخورم. آقایان ناظر در سازمان محترم صداوسیما قطعا می‌دانند در قبال انتخاب چنین مجری سخیفی اشتباه کرده‌اند! می‌خواهند با اسم بزرگ پرسپولیس خودنمایی کنند اما راهش را هم یاد نگرفته‌اند. آقای رسول‌پناه در مقام سرپرست باشگاه اعتراض رسمی خود را به این برنامه اعلام کرده‌اند. طبق تصمیمات گرفته‌شده هیچ‌یک از اعضای تیم و مسئولان باشگاه تا زمانی که عذرخواهی رسمی دریافت نکنند، حاضر به گفت‌وگو نخواهند بود.»
اما اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس بسیار جدی‌تر است. این باشگاه با ارسال نامه‌ای رسمی به حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از او خواسته تا زمان برخورد با این مجری استقلالی اجازه ورود دوربین‌های تلویزیونی به بازی‌های خانگی پرسپولیس در لیگ‌برتر را ندهد. مسأله‌ای که اجرایی‌شدنش بسیار دشوار خواهد بود و باید دید واکنش‌ها به این اتفاق چیست.
فضای ایجادشده توسط پرسپولیسی‌ها علیه صداوسیما اما باعث شد تا امیراحمدی در صفحه شخصی خودش ویدیویی منتشر کرده و به عذرخواهی از هواداران پرسپولیس بپردازد. او در این ویدیو می‌گوید که فقط هدفش شوخی بوده و قصد بی‌احترامی به هیچ فرد و باشگاهی را نداشته و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کند. منتهی مواضع باشگاه پرسپولیس سرجای خودش باقی است.
مسئولان پرسپولیس از سازمان صداوسیما خواهان برخورد با مجری سلام صبح بخیر هستند و حتی گفته می‌شود که ممکن است امیراحمدی تا مدتی اجازه حضور روی آنتن را پیدا نکند. از طرف دیگر با توجه به قهرمانی پرسپولیس، برخی بازیکنان پرسپولیس به برنامه‌های دیگر صداوسیما دعوت شده‌اند اما باشگاه اجازه حضور آنها تا زمان برخورد با مجری مذکور را در تلویزیون به بازیکنانش نمی‌دهد و باید دید این ماجرا چگونه و چه زمانی ختم به خیر خواهد شد.


تعداد بازدید :  359