شماره ۲۰۲۸ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۷ مرداد
صفحه را ببند
دیالوگ

قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: «تصمیم گرفته شد در قالب یک کمک بلاعوض از سالن‌های فعال و آسیب‌دیده نمایش در این مدت حمایت شود. بر این اساس یک رقم 300‌میلیون تومانی را از منابع خود مصوب‌کردیم تا به نسبت معیارهای مختلفی همچون فعالیت، ظرفیت مخاطب و ... به صورت بلاعوض اختصاص دهیم. 50‌درصد این حمایت تا یکی، دو روز آینده پرداخت می‌شود و درصدد تأمین منابع باقی آن نیز هستیم.»
سیاوش چراغی‌پور، بازیگر بی‌حاشیه تئاتر: «صد نفر از همین دوستان خودم گفتند دیوانه‌ای که در این شرایط می‌خواهی کار کنی، چرا می‌خواهی با جان و سلامتی خود بازی کنی، ولی من می‌گفتم تئاتر برای ما مقدس است. نگذاریم چراغش خاموش شود، اما حالا پشیمانم. همیشه زمان اجرا که نزدیک می‌شد، انرژی‌ام فوران می‌کرد، ولی حالا پایم به سالن کشیده نمی‌شود. می‌دانستم اجرا در این وضع سخت است، ولی همه فکرم این بود که چراغ تئاتر را روشن نگه داریم تا تماشاگران آن را فراموش‌نکنند.»
محمود پاک‌نیت، بازیگر: «پروتکل‌های بهداشتی سر صحنه سریال رعایت می‌شود، اما بیشتر برای عوامل پشت صحنه خوب است، به‌هرحال همه عوامل سریال می‌توانند ماسک بزنند، اما بازیگر از صبح باید برای گریم برود که گریمور هم در ارتباطی تنگاتنگ با شما قرار دارد و بعد از گریم هم نباید ماسک بزنید، چون ممکن است گریم خراب شود. در این صورت تا شب که به خانه می‌روید، باید فقط به خدا توکل کنید که مشکلی پیش نیاید و دچار بیماری نشوید.»

 


تعداد بازدید :  277