شماره ۲۰۲۲ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
کوله‌پشتی و چادر مخصوص اربعین تولید شد

[شهروند] مدیرعامل شرکت نساجی هلال‌احمر گفت: «برای راهپیمایی اربعین کوله‌پشتی و چادر مخصوص تولید شده است.»
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ظاهر رستمی با اشاره به طراحی و تولید کوله‌پشتی مخصوص اربعین گفت: «یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، کوله‌پشتی مخصوص اربعین است که ضمن توجه به کیفیت مناسب، ویژگی‌هایی همچون کم‌وزنی و جادار بودن را هم دارد.»
مدیرعامل شرکت نساجی هلال‌احمر ایران گفت: «چادر‌های راب‌هال و کمپینگ هم ازجمله تولیدات دیگر ماست. توجه به مقاومت سازه‌ها در برابر باد و جنس بدنه مناسب ضد آب از ویژگی‌های این محصولات است. این چادرها مناسب موکب‌ها، کمپ‌های اسکان، خوابگاه اضطراری، بیمارستان صحرایی و... است.»
رستمی با اشاره به راه‌اندازی غرفه خدمات رایگان خیاطی در اربعین ‌سال گذشته در مرز مهران بیان کرد: «آمادگی داریم این خدمات را در مرز مهران ادامه دهیم؛ همچنین ایجاد غرفه خدمات در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا در اربعین امسال  ادامه دارد.»
مدیرعامل شرکت نساجی هلال‌احمر ایران با اشاره به برگزاری اربعین گفت: «در صورت کنترل ویروس کرونا و فراهم شدن شرایط برگزاری مراسم پیاده‌روی با تصمیم ستاد مرکزی اربعین و سایر نهاد‌ها، این شرکت به‌عنوان بازوی توانمند جمعیت هلال‌احمر در حوزه تأمین اقلام امدادی همگام با سایر حوزه‌های جمعیت با تمام توان در خدمت زائران اربعین خواهد بود.»

 


تعداد بازدید :  379