شماره ۲۰۲۲ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۱ تير
صفحه را ببند
ضرورت همکاری‌های مشترک در آموزش همگانی برای ارتقای فرهنگ ترافیک

[شهروند] معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر در دیدار با معاون اجتماعی پلیس راهور کشور بر همکاری مشترک برای ارتقای فرهنگ ترافیک تأکید کرد.
خسرو رحمانی در جلسه‌ای با سرهنگ عین‌الله جهانی، استفاده از ظرفیت‌های هر دو سازمان را برای آموزش فرهنگ ترافیک به عموم مردم مهم و ضروری دانست.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ایجاد زمینه همکاری برای تولید محصولات آموزشی مشترک و انتشار در فضای مجازی و رسانه، بر ضرورت ارایه آموزش‌های عمومی و  تخصصی امداد و نجات تأکید کرد و گفت: «از آنجایی که پرسنل پلیس اولین نیروهایی هستند که وارد صحنه تصادفات می‌شوند، بنابراین فراگیری آموزش‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات برایشان لازم و ضروری است.»
رحمانی همچنین گنجاندن سرفصل‌ها و محتواهای آموزشی پلیس راهور در دوره‌های آموزش همگانی، اعتباربخشی به محتواهای تولیدشده در جمعیت هلال‌احمر در زمینه حوادث رانندگی و  ... را از دیگر مباحث مطرح‌شده در این جلسه برشمرد.
او افزود: «در این جلسه مقرر شد با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی، موضوعات مطرح و زمینه همکاری‌های مشترک بررسی و درنهایت در قالب تفاهم‌نامه مشترک با امضای بالاترین سطوح سازمانی طرفین ابلاغ شود.»
سرهنگ جهانی نیز با استقبال از رویکرد هلال‌احمر، از آمادگی پلیس راهور با استفاده از ظرفیت‌های مختلف این نهاد خبر داد و افزود: «آمادگی کامل برای همکاری مشترک در حوزه تولید محتوا و آموزش‌های مختلف به‌ویژه برای افراد متقاضی گواهینامه وجود دارد.»

 


تعداد بازدید :  166