شماره ۲۰۱۵ | ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۳ تير
صفحه را ببند
ویروسی که استقلال را کشت!
بحران کرونا روز به روز در اردوگاه آبی فراگیرتر می‌شود و فرهاد مجیدی حسرت روزهایی را می‌خورد که می‌توانست روی ابرها باشد

[شهروند] اگرچه استقلال با نمایش خوبی که در دیدار شنبه‌شب خود مقابل تراکتور داشت، بسیاری از هوادارانش را به آینده امیدوار کرده اما بحران فراگیری کرونا در اردوی این تیم نگرانی شدیدی را نزد اعضای آبی‌پوش ایجاد کرده است؛ حالا تقریبا دیگر باید عادت کنیم که در هر بازی چند بازیکن استقلال به خاطر ابتلا به ویروس نتوانند بازی کنند و در این بین اصرار سازمان لیگ برای ادامه مسابقات این تیم هم ادامه دارد. در این بین فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم روزهای دشواری را سپری می‌کند و فقط امید دارد که تیمش از این شرایط سخت عبور کند.
آوار اتفاقات بد روی سر استقلال
استقلال تا قبل از شروع مجدد مسابقات فوتبال در ایران بعد از تعطیلات کرونایی لیگ‌برتر بیشترین شانس را داشت تا بتواند به پرسپولیس در صدرجدول نزدیک شود اما با شروع مسابقات زنجیره‌ای از اتفاقات عجیب و غریب به سراغ این تیم آمد که حالا آنها را در دورترین فاصله ممکن نسبت به صدر جدول قرار داده است. استقلالی‌ها هنوز ماجراها و اتفاقات عجیب داوری در بازی با فولاد خوزستان را از یاد نبرده بودند که ناگهان با شوک ابتلای تعدادی از بازیکنان‌شان به کرونا مواجه شدند و به همین خاطر برای بازی با پارس‌جنوبی قید سفر به شهرستان جم را زدند. از این‌رو با وجود اینکه مسئولان باشگاه اصرار به لغو مسابقات تیم خود داشتند، سازمان لیگ این درخواست را قبول نکرد و به هر ترتیبی بود، بازی با تراکتور بدون حضور چند بازیکن اصلی استقلال که مبتلا به کرونا هستند،د برگزار شد. استقلال در شرایطی مقابل تراکتور قرار گرفت که فقط دو جلسه آن‌هم با 13 بازیکن تمرین کرده بود و کلکسیونی از مصدومان و بیماران کرونایی را در تیمش داشت اما فرهاد مجیدی هرطور شده، ترکیبی را مهیا کرد و به زمین فرستاد. از قضا عملکرد خوبی را نیز از بازیکنان آبی‌پوش شاهد بودیم که اگر خوش‌شانس بودند، می‌توانستند یک برد شیرین را مقابل تراکتور جشن بگیرد.
تعداد کرونایی‌ها روبه افزایش است
در شرایطی که به نظر می‌رسید با منفی‌شدن تست کرونای برخی بازیکنان استقلال که قبلا تست‌شان مثبت شده بود، بحران کرونا در این تیم فروکش می‌کند اما موارد ابتلا حالا دوباره روبه افزایش است. جایی که چندساعت قبل از دیدار با تراکتور مشخص شد، تست کرونای سیاوش یزدانی مثبت شده و بعد از بازی نیز تب و لرز شدید عارف غلامی کار او را به بیمارستان کشاند. جالب اینکه غلامی 90دقیقه مقابل تراکتور بازی کرد و بعد از بازی علایم کرونا در او بروز کرد. همین مسأله حالا نگرانی استقلالی‌ها را تشدید کرده که مبادا تعداد دیگری از بازیکنان و کادرفنی مبتلا به ویروس شوند. از طرف دیگر، استقلال باید روز جمعه در آبادان با صنعت نفت بازی کند. سفر استقلالی‌ها به خوزستان در شرایطی انجام خواهد شد که دیگر شاید همگان می‌دانند اعضای این تیم در سفر به اهواز این ویروس را گرفتند و حالا بار دیگر ترس و استرس از سفر به استان وضع قرمز ایران شدت گرفته است.
حسرت فرهاد از روزهای رفته
بی‌تردید فرهاد مجیدی که این روزها سکوت رسانه‌ای کرده و هیچ صحبتی درباره شرایط تیمش نمی‌کند، ناراحت‌ترین فرد از ماجراهای اخیر است. او که آرزوهای زیادی برای به قدرت‌رساندن تیمش در ابتدای راه مربیگری داشت و از نظر فردی و شخصیتی نیز محبوبیت خاصی در بین هواداران دارد، حالا جز آه و حسرت چیزی برایش نمانده و زانوزدنش در پایان دیدار با تراکتور و بعد از توپ‌هایی که مهدی قائدی خراب کرد، به خوبی افسوس او از شرایط عجیب تیمش را نشان می‌دهد.


تعداد بازدید :  392