شماره ۲۰۱۲ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۹ تير
صفحه را ببند
پاسخ نوید محمدزاده به انتقادات در مورد حضورش در تبلیغات

نوید محمدزاده در واکنش به ‌انتقادهایی که در روزهای اخیر درباره ‌کارهای تبلیغاتی‌اش منتشر شده است، این انتقادها را نتیجه موفقیتش می‌داند: «خدا مرا دوست دارد که هر کاری می‌کنم این‌قدر راجع به آن حرف زده می‌شود. وگرنه این همه آدم دارند تبلیغات می‌کنند. همین عطر من را افراد دیگر هم بیرون دادند، هیچ حرفی زده نشد.»
محمدزاده که با فریدون جیرانی حرف می‌زد، دلیل انتقادات منتشرشده را خودکم‌بینی مخاطبان عنوان می‌کند: «جهان سوم یعنی اینکه وقتی خارجی‌ها هر بازی و هر تبلیغی بکنند، می‌گوییم به‌به، ما داخلی‌ها اما اجازه‌اش را نداریم. اگر من بازیگری باشم که جسور باشم و به لحاظ فیزیکال بخواهم یک کار تازه بکنم، می‌گویند نباید این کار را بکنی ولی همان اتفاق را در فیلم‌های آن طرف ببینند، می‌گویند دیدی چقدر بی‌نظیر بازی کرد!»
به باور نوید محمدزاده «تبلیغات تأثیر بهتر می‌گذارد، تا انتخاب‌های بهتر کنیم و با خیال راحت و بدون دغدغه مالی کار کنیم. وقتی سنت می‌رود بالا باید حواست باشد که خودت را به هر جایی نفروشی. من کاری کردم که رابرت دنیرو هم انجام داده است. الان می‌گویند تو رو چه به دنیرو؟ جهان سوم یعنی همین! که ما هیچ وقت خودمان را قد اونور نمی‌توانیم ببینیم. اجازه نمی‌دهند که ببینیم.»
و دفاع آخر بازیگر متری شیش‌ونیم و سرخپوست: «کسانی که نقدمی‌کنند تعریف هم بکنند. وقتی چند ماه پیش برای کار محمد مساوات اسمم را روی پوستر نزدیم تا به خاطر اسم من کار را نبینند و با ماسک رفتم نقش یک پیرزن آلمانی را بازی کردم و فقط 4میلیون تومان دستمزد گرفتم، چرا درباره این صحبت‌نمی‌کنند؟ چرا فقط دنبال این هستیم که آدم‌ها را بکوبیم؟!»


تعداد بازدید :  488