شماره ۲۰۰۸ | ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۵ تير
صفحه را ببند
دیالوگ

محمد رحمانیان، نویسنده و کارگردان: «قرار بود اداره کل هنرهای نمایشی راهکاری برای اجرای گروه‌هایی که ‏اجرای آنها متوقف شده بود، بیندیشد. در جریان هستم قرار بر این بود که برای اجرای نمایش‌های «قهوه ‏قجری» و «روزهای رادیو» راه‌حل‌هایی ارایه شود اما متأسفانه تاکنون هیچ حمایت و شرایط اجرایی برای ما ‏مشخص نشده است.‏»
 مصطفی رزاق کریمی، فیلمساز: «با وجود اینکه مستند «راه ناتمام» به سفارش اتاق بازرگانی تهران و مرکز ‏گسترش ساخته شده، اما من به این کار نگاه سفارشی نداشتم و می‌خواستم نگاهی به تاریخ معاصر از دیدگاه ‏صنعتی و شیوه موفقیت آدم‌ها داشته باشم. البته بُعد شخصی زندگی اصغر قندچی هم برای من اهمیت ‏داشت؛ درواقع این فیلم چند لایه است و ابعاد مختلف زندگی این فرد مدنظر ما قرار گرفته است.‏»
 برزو ارجمند، بازیگر: «ماجرای کرونا خیلی جدی است. یکی از بهترین دوستانم، آرش نجفی ـ از هم‌کلاسی‌های ‏قدیمی‌ام که عکاسی می‌خواند ـ الان چهار روزی است که در بیمارستان است. باید چند روز دیگر هم بماند. ‏شرایط این‌قدر بد است که حتی نمی‌توانم بروم عیادت نزدیک‌ترین دوستم. کاش می‌شد صدایش را پخش ‏کنم. می‌گوید خیلی سخت‌تر از آن چیزی است که همه فکر می‌کنند. من درک می‌کنم خیلی از مردم باید ‏امرار معاش کنند، اما باید ماسک بزنیم و حداقل‌ها را رعایت کنیم.‏»
 علی مسعودی، کارگردان: «چون علاقه‌مندم که با بازیگران جوان کار کنم، از همین رو خواستم به علی صبوری ‏به عنوان جوانی که در خندوانه دیده شده، میدان بدهم. وقتی ۱۵جلسه از فیلمبرداری گذشته بود، ‏فهمیدم که او جزو شاخ‌های مجازی است اما دیگر نمی‌شد او را تغییر داد.‏»


تعداد بازدید :  397