شماره ۱۹۸۷ | ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۹ خرداد
صفحه را ببند
ذره‌بین

رمال بجنوردی در دام پلیس گرفتار شد
یک رمال حرفه‌ای در بجنورد دستگیر و تعدادی آلات و ادوات مربوط به رمالی از ‏او کشف شد.‏سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی درباره جزئیات این خبر ‏گفت: «این متهم به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در یکی از محلات ‏بجنورد رمالی، فالگیری، دعانویسی و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند، شناسایی او در ‏دستور کار قرار گرفت. پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی و با توجه به اهمیت ‏موضوع، پس از شناسایی محل اختفای متهم، او را در عملیاتی غافلگیرانه به دام ‏انداخت.‎‏ در بازرسی از محل اختفای این فرد یک دستگاه رایانه شخصی حاوی ‏مستندات مجرمانه، یک لپ‌تاپ، یک گوشی تلفن همراه، تعداد زیادی دعاهای نوشته ‏شده، چهار جلد کتاب‌های قدیمی مربوط به دعانویسی و تعدادی لوازم رمالی و ‏فالگیری نیز کشف شد‎.‎‏»‏
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهم با مشاهده مستندات و ادله کافی به جرم ‏خود اعتراف کرده است، گفت:   «این رمال بعد از تشکیل پرونده به همراه مستندات ‏مربوطه برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و درنهایت با صدور قرار ‏بازداشت روانه زندان شد.»‏

مرگ سه زن در خیابان جمهوری کرمان
[شهروند] با واژگون‌شدن یک سمند در کرمان سه زن جان‌شان را از دست دادند. این حادثه در یکی از خیابان‌های پرتردد کرمان رخ داد.
رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان کرمان گفت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در بلوار جمهوری اسلامی بلافاصله مأموران پلیس راهور مرکز استان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. به گفته سرهنگ یوسف نجفی مأموران پس از حضور در صحنه مشاهده‌کردند که یک دستگاه خودرو سمند بنابر دلایلی از مسیر خارج شده و با یک اصله درخت برخورد کرده  است که پس از واژگونی دو زن از سرنشینان خودرو در محل حادثه و یک زن دیگر در بیمارستان جان خود را از دست دادند.کارشناسان پلیس راهور علت حادثه را توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.

آتش‌سوزی در کارخانه تولید یونولیت مرند
[شهروند] کارخانه تولید یونولیت شهرستان  مرند  در آتش سوخت.
خردی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مرند گفت: «بعد از اعلام آتش‌سوزی در کارخانه تولید یونولیت در خارج از شهر مرند بلافاصله نیرو‌های آتش‌نشانی برای اطفای حریق اعزام شدند. سطح آتش‌سوزی نسبتا زیاد بود، به گونه‌ای که موجب تخریب بخشی از سقف کارخانه و اکثر دستگاه‌های موجود شد.»او درباره میزان خسارت و علت آتش‌سوزی نیز گفت: «با اینکه چهار کارگر در این کارخانه مشغول کار بودند، ولی خوشبختانه در این آتش‌سوزی هیچ‌گونه خسارت جانی وارد نشده و علت آتش‌سوزی در دست بررسی است، اما احتمال داده می‌شود اتصال در سیم‌کشی‌ها علت اصلی آتش‌سوزی باشد.»

تصادف مرگبار در حاشیه بوستان ولایت
[شهروند] در پی تصادف یک خودرو سواری در حاشیه بوستان ولایت زنی جوان جانش را از دست داد. این حادثه صبح روز یکشنبه رخ داد و با وجود حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی و عوامل امدادی سرنشین خودرو سمند جانش را از دست داد. ساعت 9 صبح روز یکشنبه رهگذران که شاهد برخورد شدید یک سواری سمند با تیرچراغ برق در نزدیکی بوستان ولایت بودند، بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و از وقوع این حادثه خبر دادند.
به گفته داوود بختیاری، رئیس ایستگاه ۹۶ آتش‌نشانی در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سمند به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی با تیر چراغ برق حاشیه بوستان برخورد کرد که در پی آن راننده در داخل خودرو محبوس شد. آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی اقدام به قطع جریان برق خودرو کردند و با استفاده از ابزار مخصوص نجات شخص محبوس‌شده را که یک خانم سی‌وهفت ساله بود، از داخل خودرو به بیرون منتقل‌کردند و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند. اما پس از معاینات اولیه تیم پزشکی مشخص شد این خانم سی‌وهفت ساله در این حادثه جان خود را از دست داده است.

 


تعداد بازدید :  332