شماره ۱۹۸۱ | ۱۳۹۹ شنبه ۱۰ خرداد
صفحه را ببند
عـــدد خــبــــر

22 هزار دستگاه خودرو آماده تحویل از هفته آینده
بر اساس مصوبات کمیته خودرو، مقرر شد تا پیش‌فروش یک‌ساله 75‌هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان آغاز شود. درعین حال، از هفته آینده تحویل 22‌هزار دستگاه خودرو نیز از سوی خودروسازان صورت خواهد گرفت.
جلسه کمیته خودرو دیروز (جمعه 9 خرداد 99) با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های نظارتی ازجمله دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور، پلیس راهور ناجا و خودروسازان برگزار شد.

240 ‌میلیون مترمکعب گازرسانی به نیروگاه‌ها  انجام شده است
مهدی جمشیدی دانا، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز از افزایش ۲۰‌درصدی گازرسانی به نیروگاه‌ها خبر داد و گفت: «گازرسانی به نیروگاه‌ها به عدد ۲۴۰‌میلیون مترمکعب در روز رسیده است.»
او پیش‌بینی کرد در اوج مصرف برق در مرداد و شهریور، نیروگاه‌ها روزانه ۳۱۰‌میلیون مترمکعب گاز نیاز داشته باشند که این عدد با توجه به ظرفیت شبکه، ‌به راحتی از سوی شرکت ملی گاز قابل تأمین است.جمشیدی دانا تأکید کرد: «‌تمامی نیروگاه‌هایی که به شبکه گاز متصل هستند، ‌اکنون تمام سوخت مورد نیاز خود را از طریق گاز تأمین می‌کنند، مگر آنکه در بخش گاز خود تعمیرات کوچکی داشته باشند.»

20 ‌هزار رأس دام در ‌سال 99 اصلاح‌نژاد شد
عباس اکبری شریف، معاون بهبود تولید دامی وزارت جهاد کشاورزی استان تهران از اصلاح‌نژاد 20‌هزار رأس دام در استان تهران خبر داد.
او با اشاره به اینکه پارسال ۱۵‌هزار رأس دام در استان تهران اصلاح‌نژاد شد، گفت: «یکی از مهم‌ترین روش‌های افزایش بازدهی در دام‌های سبک و سنگین اصلاح‌نژاد است که در استان تهران به شکل ویژه مورد توجه قرار گرفته است. پارسال ۱۵‌هزار رأس دام در استان تهران اصلاح‌نژاد شد و برای اصلاح‌نژاد ۲۰‌هزار رأس دام در ‌سال ۹۹ برنامه‌ریزی شده است.»

 


تعداد بازدید :  417