شماره ۱۹۸۱ | ۱۳۹۹ شنبه ۱۰ خرداد
صفحه را ببند
اکران آنلاین زیر سیل فیلم‌ها

[شهروند] بعد از موفقیت نسبی اکران آنلاین فیلم‌های «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا و «طلا»ی پرویز شهبازی، ظاهرا تمایل سازندگان و صاحبان فیلم‌های آماده نمایش برای اکران آنلاین بیشتر شده و گفته می‌شود فیلم‌های پُرتعدادی متقاضی نمایش اینترنتی شده‌اند که در میان این متقاضیان فیلم‌های جنجالی و پُرحاشیه‌ای چون «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» و «صد‌سال به این سال‌ها» نیز وجود دارد.
بعد از نمایش در پارکینگ برج میلاد، فیلم سینمایی «خروج» در فرهنگسرای خاوران، ورزشگاه تختی و ورزشگاه انقلاب کرج نیز در قالب طرح «سینما ماشین» اکران می‌شود. روابط‌عمومی پروژه «سینما ماشین»، ضمن اعلام خبر اکران فیلم «خروج»  در فرهنگسرای خاوران، ورزشگاه تختی و ورزشگاه انقلاب کرج اعلام کرد که در روزهای آتی این طرح در هفت شهر دیگر کشور نیز افتتاح خواهد شد.
مجله اینترنتی نگاتیو در این زمینه گزارش داده که در یکی، دو هفته اخیر بیش از 28 فیلم متقاضی اکران در سامانه‌های پخش آنلاین فیلیمو و نماوا شده‌اند. 28 فیلمی که نمایش آنها با «تیغ و ترمه» کیومرث پوراحمد آغاز شده که از دوشنبه هفته گذشته به‌عنوان اولین فیلم اکران شد و بعد هم نوبت به «کشتارگاه» عباس امینی رسید که دومین فیلم سری جدید اکران آنلاین باشد. سامانه‌های پخش آنلاین اعلام کرده‌اند که بعد از این دو فیلم، طبق برنامه‌ریزی هر هفته در روزهای دوشنبه و چهارشنبه دو فیلم جدید به صورت آنلاین اکران خواهد شد.
گفته می‌شود «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی، «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی، «مرد نقره‌ای» ساخته محمدحسین لطیفی، «ارادتمند: نازنین، بهاره، تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، «بهت» ساخته عباس رافعی، «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی، «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن، «من می‌ترسم» بهنام بهزادی و «آنجا همان ساعت» ساخته سیروس الوند فیلم‌های بعدی اکران آنلاین هستند که به نوبت از دوشنبه این هفته منتشر خواهند شد.


تعداد بازدید :  201