شماره ۱۹۷۵ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
مردی قصد ورود 5 تن شیر خشک فاسد را به بازار داشت
محموله شیرخشک‌های کرمانی لو رفت

[شهروند] مردی که قصد داشت ۵ تن شیرخشک فاسد و فله را در بازار به فروش برساند از سوی پلیس دستگیر شد. این مرد به همراه همدستش قصد داشت که این شیرخشک‌های فاسد را با بسته‌بندی جدید در بازار عرضه کند.
چندی پیش با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در یک کارخانه متروکه در روستای قیصرآباد تعدادی اقلام مشکوک نگهداری می‌کند، تیمی از مأموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند. آنها با حضور در کارگاه متروکه با ۲۰۰ گونی بزرگ شیرخشک رو‌به‌رو شده و شناسایی مالک این اموال را در دستور کار قرار دادند تا اینکه فردی سی‌وپنج ساله که بعدا مشخص شد مالک کارگاه متروکه است به محل مراجعه کرد. متهم ابتدا ادعا کرد که از نگهداری شیرخشک‌های فاسد و فله‌ای بی‌اطلاع است اما  در بازجویی‌ها وقتی در تناقض‌گویی‌هایش گرفتار شد، به مأموران پلیس گفت که شیرخشک‌های فاسد و فله را یکی از دوستانش به نام حسن که به شهر کرمان سفر کرده بود از بازار  این شهر جمع‌آوری کرده است.
در ادامه علاوه بر ۲۰۰ گونی شیر خشک، بسته‌های شیر خشک نیز کشف شد. بنابراین متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، در تحقیقات به مأموران پلیس گفت: «به همراه همدستم قصد داشتیم شیرخشک‌های فاسدشده را با مواد نگهدارنده دیگری مخلوط کنیم و با بسته‌بندی جدید آنها را به فروش برسانیم.»سرهنگ اسماعیل کوهساریان، رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک، با اعلام این خبر گفت: «متهم را به همراه اموال کشف‌شده به کلانتری انتقال داده و در بررسی‌های بیشتر کارشناسان مقدار شیرخشک‌های کشف‌شده را ۵ تن اعلام کرده‌اند.»
این مقام پلیسی در پایان با اشاره به اینکه با تکمیل بازجویی مقدماتی مالک کارگاه متروکه برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: «تجسس‌های پلیسی برای دستگیری همدست فراری این متهم ادامه دارد.»


تعداد بازدید :  386