شماره ۱۹۶۹ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
منهای سینما

 مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» پس از ۷۰ روز تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا، چند روزی است که دوباره به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری تصویربرداری خود را آغاز کرده است. کیانوش عیاری، کارگردان «۸۷ متر» گفت: «تصویربرداری این سریال از یک هفته قبل شروع شده و البته کار تولید هم به خوبی در حال انجام است.» به گفته این کارگردان «شیوع ویروس کرونا، مانند همه مشاغل و فعالیت‌های اجتماعی، باعث شد دوربین‌های سریال ۸۷ متر نیز خاموش شوند، ولی حالا با رعایت شرایط بهداشتی، کار مجددا آغاز شده است».
 احسان علیخانی در گفت‌وگو با علیرضا وهاب‌زاده، مشاور وزیر بهداشت در لایو اینستاگرام خود از شرایط جدید ضبط ادامه فصل دوم برنامه «عصر جدید» خبر داد. این مسابقه استعدادیابی که قسمت‌های آغازینش در بهمن ماه ضبط و نوروز ۹۹ از شبکه سه پخش شد، به گفته علیخانی بعد از توقف ضبط به دلیل کرونا از روز گذشته دوباره در حال تصویربرداری است و احتمالا از روز عید فطر دوباره روی آنتن خواهد رفت. گفتنی است ضبط فصل جدید عصر جدید بدون تماشاگر انجام خواهد شد.
 فراخوان بخش موسیقی سومین جشنواره ملی شمس و مولانا منتشر شد. این رویداد به دبیری رضا جعفرپور در آرامگاه شمس تبریزی واقع در شهرستان خوی برگزار خواهد شد. گفتنی است که جشنواره ملی شمس و مولانا در دو بخش آیین و آوا (موسیقی اصیل ایرانی و سنتی) و قصه‌گویی از دهم تا هجدهم مرداد ماه ‌سال جاری (از عید سعید قربان تا عید بزرگ غدیر خم) برگزار خواهد شد.
 بهترین عکس‌ها از نگاه مردم در مسابقه عکاسی «در خانه بمانیم از نگاه دوربین» معرفی می‌شوند. به گزارش ایلنا، با پایان یافتن مهلت ارسال اثر به نخستین دوره مسابقه عکاسی «در خانه بمانیم از نگاه دوربین»، مردم از میان آثار ارسالی به این مسابقه، به یک اثر یا آثار مورد نظر خود از طریق سایت این انتشارات یا صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام رأی می‌دهند و درنهایت دو عکس به‌عنوان بهترین‌های نگاه مردمی معرفی می‌شوند. برگزیدگان اول تا سوم این مسابقه عکاسی ضمن دریافت جوایز نقدی در کتاب جشنواره نیز منتشر خواهند شد.

 


تعداد بازدید :  434