شماره ۱۹۶۴ | ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
حمله 2 کارگر به کارگاه تولیدی

[شهروند]  دو کارگر کارگاه تولیدی در فشافویه با مصدوم کردن سه شریک، اموال کارگاه را سرقت کردند. سارقان چشم یکی از شاکیان را چنان مجروح کردند که او مجبور به عمل جراحی شد.سیزدهم آذرماه شکواییه‌ای به دادخواهی سه نفر از شرکای کارگاهی در حوزه قضائی بخش فشافویه به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد. شاکیان که شرکای یک کارگاه تولیدی بودند و حال عمومی مساعدی نداشتند، در تحقیقات گفتند: «دو مرد ناشناس با پوشاندن صورت‌شان به‌طرز وحشیانه‌ای وارد کارگاه شدند و پس از ضرب و جرح ما، اموال کارگاه ازجمله تلویزیون، دستگاه کارتخوان سیار، کیف مدارک، دریل، بخاری، پول‌ نقد و خودرو پژو 206 را سرقت کردند و از محل متواری شدند.»
این در حالی است که مصدومیت یکی از شاکیان به ‌حدی بود که مجبور به عمل جراحی چشم شد. در تحقیقات پلیسی و اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان موفق شدند هویت سارقان زورگیر کارگاه را شناسایی کنند و دریابند که هر دو متهم از اراذل و اوباش جنوب شهر تهران هستند، بنابراین مخفیگاه متهمان در شهرستان رباط کریم شناسایی و مشخص شد هر دو متهم به‌صورت مجردی زندگی می‌کنند.کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی روز دهم اردیبهشت‌ماه به محل اختفای آنان اعزام و موفق شدند در عملیاتی ضربتی هر دو متهم را دستگیر کنند. از مخفیگاه متهمان خودرو پژو 206 سرقتی مالباختگان نیز کشف شد و آنان به پایگاه نهم انتقال یافتند.
هر دو متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کردند: «در گذشته به‌عنوان کارگر نزد شاکیان مشغول به کار بودیم، ولی مالباختگان پس از چندبار سر و صدا و هیاهویی که در کارگاه ایجاد کرده بودیم از محل کار اخراج‌مان کردند. ما نیز برای انتقام تصمیم به سرقت و مصدوم کردن شاکیان گرفتیم.»
سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: «با توجه به اعتراف متهمان به جرم خود با دستور مرجع قضائی هر دو متهم روانه زندان شدند و خودرو کشف‌شده نیز به مالباختگان تحویل شد.»


تعداد بازدید :  426