شماره ۱۹۵۹ | ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۱ ارديبهشت
صفحه را ببند
قطع ارتباط سرپرست تیم‌ملی با فدراسیون با نظر داورزنی
واکنش ستاره‌های والیبال به تغییرات چیست؟

[شهروند] برخلاف انتظارها محمدرضا داورزنی در دوره جدید مدیریت خود در فدراسیون والیبال اصلا سیستم دوره‌های قبلی را در پیش نگرفته و قصد دارد با افراد جدیدی کار کند. درحالی ‌که این روزها شایعه کناررفتن رئیس فدراسیون والیبال به دلیل بازنشستگی به اوج رسیده، داورزنی بدون توجه به شایعات درحال انجام تغییرات در فدراسیون است. انتصاب یک فرد نسبتا ناشناخته در جامعه والیبال به نام میلاد تقوی به‌عنوان سرپرست دبیری و استفاده از وحید مرادی، رئیس اسبق فدراسیون شنا به‌عنوان مشاور عالی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره مدیریت داورزنی را به هم ریخته است.
غیبت امیر خوش‌خبر، سرپرست باسابقه تیم‌ملی در جلسه مشورتی اخیر درباره انتخاب سرمربی تیم‌ملی تعجب خیلی از اهالی والیبال را در پی داشت، تا اینکه دیروز او از جدایی خود از بدنه فدراسیون خبر داد. خوش‌خبر که از یک‌دهه قبل روی نیمکت تیم‌ملی حضور داشته و با مربیان مختلفی کار کرده، ارتباطی بسیار صمیمی با بازیکنان دارد و حتی یک دوره جدایی کوتاه‌مدت او باعث ایجاد اعتراض جدی ملی‌پوشان شد. سرپرست تیم‌ملی درباره وضع خود می‌گوید: «من چند روزی است که به وزارت ورزش برگشتم و در فدراسیون نیستم. از چیزی خبر ندارم، چون دوره مأموریتم تمام شده است. شاید همچون رویدادی نبوده، فدراسیون نخواسته که مأموریت مرا تمدید کند، اما به ‌هرحال فعلا با والیبال ارتباطی ندارم. البته توقع داشتم به جلسه مشورتی برای انتخاب سرمربی تیم‌ملی دعوت شوم.»
این‌طور که پیداست، داورزنی به همکاری با خوش‌خبر پایان داده؛ تصمیمی که خودش می‌داند ممکن است تبعات سنگینی برایش داشته باشد. سعید معروف به خاطر برکناری خوش‌خبر در دوره مدیریت احمد ضیایی پستی تند در اینستاگرام خود منتشر کرد؛ اتفاقی که ممکن است حالا در دوره ریاست داورزنی تکرار شود. بعد از جدایی کولاکوویچ، حالا داورزنی در سمت سرپرستی تغییراتی ایجاد کرده و باید دید که چگونه می‌خواهد حاشیه‌هایی مربوط به این تصمیمات را جمع کند.


تعداد بازدید :  398