شماره ۱۹۴۸ | ۱۳۹۹ شنبه ۳۰ فروردين
صفحه را ببند
دیالوگ

 داود نامور، عضو هیأت‌مدیره انجمن صنفی تماشاخانه‌های ایران: «بیش از ۸۰۰ تئاتر در طول ‌سال در تماشاخانه‌های خصوصی با حدود یک‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تماشاگر روی صحنه می‌رود و بیش از ۶۰‌درصد اجراهای جشنواره تئاتر فجر در سالن‌های خصوصی اجرا شده است که نشان از فعال‌بودن سالن‌های خصوصی دارد، همچنین نشان‌دهنده ابعاد آسیبی است که تعطیلی تئاترها به این بخش وارد کرده است. اگر این حجم از فضای نمایشی آسیب ببیند، این آسیب به‌طور مستقیم به هنرمندان و گروه‌های تئاتری منتقل خواهد شد.»
تورج منصوری، تهیه‌کننده فیلم لاله: «درست است که مسیر اکران اینترنتی در ایران جدید است، ولی مردم با چنین مسیرهایی بیگانه نیستند. اما درباره احتمال اکران اینترنتی «لاله» که قرار بود نوروز ۹۹ اکران شود، باید بگویم که این تصمیم با سرمایه‌گذار است. من زمانی می‌توانستم درباره این موضوع پاسخ قطعی بدهم که خودم صاحب فیلم و سرمایه‌گذار آن ‌بودم. حتی اگر سرمایه‌گذار هم باشم، باز هم اگر مجبور بودم با ترس و وحشت فیلم را به‌صورت اینترنتی اکران می‌کردم. به‌هرحال این یک مسیر جدید و تازه است...»
ژاله صامتی، بازیگر: «این روزها مدام می‌گویم ما ناشکری کردیم که این اوضاع پیش آمد. یادتان است که غر می‌زدیم امروز باید به سرکار برویم یا فلانی می‌خواهد به خانه ما بیاید‌ یا باید فلان جا برویم. اما حالا می‌گوییم که کاشکی برویم سرکار، کاشکی فلانی به خانه ما بیاید. کاشکی بشود که بیرون برویم. فکر می‌کنم ناشکری خیلی از ما باعث این موضوع شد و امیدوارم این روزها یادمان نرود که تشنه معاشرت با آدم‌ها هستیم. همچنین امیدوارم هرچه زودتر این دوران تمام شود تا همه سراغ کارهایمان برویم و حال‌مان خوب باشد.»


تعداد بازدید :  191