شماره ۱۹۴۴ | ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۵ فروردين
صفحه را ببند
موسسین استقلال و پرسپولیس دیگر ماجراها

درچند روز گذشته یک جنگ خونین اینستاگرامی بین طرفدارهای استقلال و پرسپولیس شکل گرفت. کار به جایی رسید که دوطرف خیلی جدی داشتند توی خاطرات بچگی روسای دو باشگاه می‌گشتند تا نقاط تاریک را پیدا کنند. دو طرف درحالی سطل رنگ را دست‌شان گرفته بودند و طرف مقابل را رنگ‌آمیزی می‌کردند که تاریخ این دو باشگاه، مدیرانی بهتر از این دونفر کمتر به خودش دیده. مخصوصا در سال‌های اخیر که این دو باشگاه نقش تبلیغات تلویزیونی را هم برعهده گرفته‌اند و افرادی که دوست دارند معروف شوند و حتی فروشنده‌ داروخانه محل‌شان هم نمی‌شناسدشان، به این باشگاه‌ها نزدیک می‌شوند. امروز با برخی امکاناتی که افراد با به دست آوردن پست‌های مدیریتی استقلال و پرسپولیس به آنها می‌رسند، آشنا می‌شویم.
یک: شما شاید مدیر یک شرکت دولتی خیلی معتبر و سود‌ده هم باشی اما وقتی از در اداره‌ات پا به بیرون می‌گذاری هیچ‌کس تره هم برایت خرد نمی‌کند؛ چرا؟ چون کسی شما را نمی‌شناسد. اما وقتی شدی مدیرعامل یکی از این دو تیم، حداقل دوساعت از وقت روزانه یا حتی شبانه‌ات را در تلویزیون می‌گذرانی. همین باعث می‌شود که علاوه ‌بر مردم مدیران بالاسری هم بیشتر با بسترسازی‌های شما آشنا شوند و پله‌های ترقی را با بالابر برقی طی کنی.
دو: شما در تمام طول عمرت آرزو داشتی که با علی پروین و علی جباری عکس بیندازی اما فقط موفق شده‌ای عکس‌های‌شان را لایک کنی. الان بهترین موقعیت است که به آنها نزدیک شوی. تازه وریا غفوری و جلال حسینی هم صبح تا شب دم دستت هستند و می‌توانی در موقعیت‌های مختلف درحالی ‌که اصلا حواست نیست و داری آنها را نصیحت می‌کنی، شکار عکاس‌ها شوی.
سه: این دو تیم به ‌قدری بدهی و بدبختی دارند که اگر تو هم چند‌میلیارد به آنها اضافه کنی و بروی، هیچ‌کس اصلا متوجه این موضوع نمی‌شود. پس بی‌حساب و کتاب خرج کن و خرج بتراش و کارهایی که خودت بهتر از من بلد هستی را انجام بده.
چهار: به هرحال شما یک مدیر نمونه هستی و در شأن شما نیست که به تنهایی راهی سواحل کشورهای همسایه شوی و ورزش کنی. شما می‌توانی با حضور در این تیم‌ها راهی اردوهای مختلف خارجی شوی و از دوبی تا دوحه و آنتالیا را از عطر حضورت پر کنی.
پنج: درنهایت چون مدیریت این دو تیم فقط حکم فنر را دارد و شما به‌ زودی به جای بهتری پرتاب می‌شوی، لازم نیست در کارنامه‌ات نقطه سفیدی باشد، همین که کل کارنامه را سیاه نکرده باشی، کافی است.
نتیجه‌گیری: حضور مدیران خوب و موفق در این دو باشگاه همیشه خیلی نادر و عجیب بوده. آن چند مورد نادر اول متن را قربانی لایک و فالوورگرفتن‌تان نکنید.


تعداد بازدید :  210