شماره ۱۹۴۲ | ۱۳۹۹ شنبه ۲۳ فروردين
صفحه را ببند
منهای سینما

  برادوی که پیش از این اعلام کرده بود تا سیزدهم آوریل (بیست‌وپنجم‌فروردین) تعطیل می‌شود حالا به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در نیویورک، از تمدید تعطیلی تا هفتم ژوئن (هفدهم خرداد) خبر داده است. البته بسیاری از دست‌اندرکاران برادوی معتقدند اجراها حتی تا جولای هم از سرگرفته نمی‌شود و برخی پیش‌بینی می‌کنند صحنه‌های برادوی تا سپتامبر (شهریور) هم خالی بمانند. این تصمیم به معنی آن است که شماری از نمایش‌های پیش‌بینی شده برای امسال اصلاً امکان روی صحنه رفتن پیدا نمی‌کنند درحالی‌که پیش از این چنین سرنوشتی برای نمایش‌های «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» و «جلادان» رقم خورده بود.
  دو اجلاس ایفلا و ایکا ۲۰۲۰ که قرار بود به ترتیب در دوبلین و ابوظبی برگزار شود به دلیل کرونا لغو شد. فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و موسسات کتابداری (ایفلا) و همچنین اجلاس ایکا 2020 ابوظبی هر کدام در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که فعلا امکان برگزاری مراسم وجود ندارد. البته گردانندگان اجلاس ایکا ۲۰۲۰ ابوظبی از موکول شدن این مراسم به‌سال ۲۰۲۱ خبر دادند.
  اردشیر کامکار، نوازنده کمانچه و کامبیز گنجه‌ای، نوازنده تمبک با همراهی یکدیگر ویدیویی از نواختن قطعه‌ای به آهنگسازی «داوود گنجه‌ای» را در قالب پویش «مشاهنر» برای مردمی که این روزها درحال گذراندن شرایط دشوار قرنطینه در خانه‌هایشان هستند، اجرا کردند و  در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.
  «دورهمی» براساس آنچه در صفحه رسمی این برنامه در اینستاگرام اعلام شد، قرار بود شامگاه چهارشنبه بیستم فروردین ماه با حضور نیما شعبان‌نژاد به روی آنتن برود اما این برنامه در موعد مقرر پخش نشد و البته در ادامه، این خبر از صفحه رسمی برنامه «دورهمی» در اینستاگرام حذف شد. حالاعوامل این برنامه با انتشار  اطلاعیه‌ای اعلام کردند که با توجه به مشکلات ضبط برنامه در این ایام و به‌رغم تلاش‌های تیم تولید دورهمی، این برنامه به سختی و با تأخیر برای پخش آماده می‌شود بنابراین ادامه مجموعه از هفته آینده روی آنتن خواهد رفت.


تعداد بازدید :  196