شماره ۱۹۴۰ | ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۹ فروردين
صفحه را ببند
دیالوگ

 اکبر زنجانپور، بازیگر پیشکسوت و صاحب‌نام تئاتر، سینما و تلویزیون: «روزهایی که پشت سر گذاشتیم و در حال تجربه کردنش هستیم با تمام سختی‌ها و دلهره‌هایی که با خود دارد، تجربه مفیدی نیز در زمینه آموزش و محک مسئولیت اجتماعی هر یک از ما با خود به همراه دارد. شهروندان جامعه در کنار زندگی شخصی و خانوادگی خود برای رشد و تعالی کشور و سرزمینی که در آن زیست می‌کنند همواره هدفی مشترک داشته و دارند و آن هدف تعالی، توسعه و البته با تجربه این روزها، سلامت روحی و روانی جامعه است.»
 سیف‌الله صمدیان، رئیس پیشین هیأت‌مدیره انجمن عکاسان ایران: «وقتی مدیومی به نام عکاسی به دست بشر افتاد، یکی از رکن‌های اصلی تاریخ‌نویسی جهان شد، چون چشم آن چیزی را که می‌دید قبول می‌کرد؛ البته در بسیاری از عرصه‌ها متأسفانه همچنان روی کانال شنیداری تأکید داریم، درحالی‌ که عکس یک زبان جهانی است و یک نفر فقط با یک عکس از طریق فضای مجازی می‌تواند بدون حتی بیان یک کلمه، مجموعه‌ای از اطلاعات را به دیگران منتقل کند.»
 لیلی رشیدی، بازیگری که سال‌ها در حوزه کودک و نوجوان فعالیت کرده است: «وضعیت کودکان امروز همچون وضع کودکان دهه 60 است که مسائلی مانند جنگ و فشارهای اقتصادی تأثیر اجتناب‌ناپذیری بر آنان گذاشت. شرایط فعلی شامل خود مسأله کرونا، پیامدهای اقتصادی، خدای نکرده از دست دادن عزیزان و ... قطعا بر زندگی کودکان امروز تأثیر غیرقابل انکاری می‌گذارد و باید برای همه اینها راهکارهایی پیدا کنیم، چراکه به ‌هرحال پدران و مادران این نسل راه‌هایی برای سرگرم کردن فرزندان خود پیدا می‌کنند ولی چگونه باید با دیگر فجایع روز روبه‌رو شوند. این مسأله مهم ماست.»


تعداد بازدید :  223