شماره ۱۹۳۸ | ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ فروردين
صفحه را ببند
دیالوگ

کوروش نریمانی: «تعطیلی پیش‌آمده و قرنطینه خانگی فرصت مناسبی برای رسیدگی به ایده‌های قبلی و سروسامان دادن به آنها و همچنین پرداختن به ایده‌های ذهنی جدید است. با این وضع عطشم برای کار بسیار زیاد شده است، زیرا شرایط شیوع ویروس کرونا نشان داد که باید از فرصت‌های خودمان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. این اتفاق تلنگری برای همه ما بود. امیدوارم بعد از حل‌شدن مشکل شیوع ویروس کرونا، بچه‌های تئاتری با انرژی مضاعفی کار خود را از سر بگیرند.»

 محمد معتمدی: «روزانه 15‌هزار کودک در جهان بر اثر فقر و گرسنگی می‌میرند. براساس آمار رسمی یونیسف فقط در ‌سال۲۰۱۶، 5میلیون و 600‌هزار کودک بر اثر گرسنگی و سوءتغذیه مرده‌اند. سال‌هاست که در هر روز 25‌هزار نفر از بزرگ و کوچک در جهان بر اثر فقر و گرسنگی و سوءتغذیه می‌میرند، درحالی‌که مجموع تلفات کرونا تا امروز در جهان جمعا 44‌هزار نفر بوده است.»

 علیرضا رئیسیان: «به‌عنوان فردی که بیش از 30‌سال فعالیت سینمایی داشتم، در صنف بودم و کاملا سینمای کشور را دنبال‌می‌کنم، اعلام می‌کنم که زنگ خطر و چراغ قرمز سینما سال‌ها پیش نواخته شده است و دولت‌ها هیچ راهبرد مثبتی برای هیچ‌کدام از شاخه‌های فرهنگ نداشته و ندارند.»


تعداد بازدید :  194