شماره ۱۹۳۴ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۵ اسفند
صفحه را ببند
ذره‌بین

تصادف خونین پژو جان 3نفر را گرفت
[شهروند]  برخورد پژو با تیر چراغ برق و سپس آتش‌سوزی در «دستخضر» شهرستان شیراز، موجب مرگ 3نفر و مجروحیت یک‌نفر شد.
در پی اعلام به مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یك تصادف منجر به مرگ در «دستخضر» شهرستان شیراز، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند یك سواری پژو روا با چهار سرنشین در مسیر مذكور در حركت بوده كه به‌شدت با تیر چراغ‌برق برخورد و سپس منجر به آتش‌سوزی شده است. در این حادثه سه‌نفر از سرنشینان در دم جان باختند و راننده نیز مجروح و راهی بیمارستان شد. كارشناسان علت وقوع این تصادف را ناتوانی راننده در كنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام كردند.


5 کشته و 6 مجروح در جاده سراوان
[شهروند]   برخورد مرگبار وانت تویوتا با وانت پیکان در محور فرعی «گورناگان» شهرستان سراوان 5 کشته و 6 مجروح برجای گذاشت.
عصر روزجمعه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در کیلومتر 25 محور فرعی «گورناگان» واقع در محور «سراوان- سیرکان»، بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه مأموران امدادی در صحنه حاضر شدند. در این حادثه، یک خودروی وانت پیکان حامل 11نفر سرنشین با یک وانت تویوتا که در همان مسیر درحال حرکت بوده، به‌شدت برخورد کرده است.رئیس پلیس‌راه شمال استان سیستان‌وبلوچستان با اعلام این خبر گفت: «در این حادثه 5‌نفر از سرنشینان خودروی وانت پیکان به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و 6 سرنشین دیگر آن نیز مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکزدرمانی منتقل شدند.» کارشناس تصادفات پلیس‌راه علت تامه این حادثه را انحراف به چپ وانت پیکان اعلام کرده است.


پایان سرقت‌های مردان تبهکار در نهاوند
[شهروند] سارقان مسلح که نیمه‌شب دست به سرقت عجیبی زده بودند، از سوی پلیس نهاوند دستگیر شدند.
شامگاه جمعه دو سارق با سر و صورت پوشیده وارد یک منزل مسکونی شده که اهالی خانه متوجه حضور سارقان در منزل شدند.
سارقان با تهدید اسلحه سعی در سرقت اموال با ارزش و طلاهای خانواده داشتند که این اقدام آنها موجب درگیری فیزیکی بین پدر و فرزند خانواده با سارقان شد.
ناتوانی سارق در مهارکردن پدر و پسر، موجب استفاده فرد مسلح از سلاح گرم و شلیک به سمت پسر خانواده شد که همسایه‌ها با شنیدن صدای شلیک تیر، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دادند.
مأموران انتظامی بخش خزل در محل حضور یافته و یکی از سارقان که از کوچه پشت این خانه قصد فرار داشت را دستگیر کردند اما دیگر همدست او با استفاده از یک خودروی سواری متواری شد.مأموران انتظامی محل سکونت و اختفای سارق متواری را شناسایی کرده و به صورت نامحسوس آنجا را تحت‌نظر قرار دادند که هنگام حضور متهم در محل او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. ۳۶ باند مهم سرقت از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه در این استان منهدم شده و ۳۰۰ سارق حرفه‌ای برای چندمین‌بار شناسایی و دستگیر شدند.


نجات از قیر
[شهروند]  آتش‌نشانان اهواز جان مردی را که در حوضچه قیر سقوط کرده بود، از مرگ نجات دادند. ساعت ۱۴ روزجمعه خبر سقوط مرد میانسالی در حوضچه قیر مخابره شد. بر همین اساس، نیروهای امدادی و آتش‌نشانی خود را به محل حادثه واقع در ناحیه صنعتی پشت خانه‌های زردشت منطقه شرکت ملی نفت رساندند.
نیروهای امدادی در عملیات نجات و با تلاش فراوان مرد گرفتار در قیر را از مرگ نجات داده و به آغوش خانواده بازگرداندند.


تعداد بازدید :  266