شماره ۱۹۳۲ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ اسفند
صفحه را ببند
روی خط موسیقی

  آلبوم موسیقی «دورها آوایی ست...» براساس بداهه‌نوازی پیانو بردیا صدرنوری و نوازندگی دودوک صادق چراغی به وسیله موسسه «فرهنگی هنری راد نو اندیش» با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازار محصولات موسیقایی وارد شد. امید نیک‌بین ضبط، میکس و مسترینگ آلبوم «دورها آوایی ست...» را در استودیو «شهرصدای پارسیان» به مدیریت آیدین الفت انجام داده است.

  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف ایجاد نشاط و شادابی در جامعه  جشنواره موسیقی کیکنگ را با همکاری انجمن موسیقی استان هرمزگان و هنرمندان فعال این رشته برگزار می‌کند. علاقه‌مندان باید آثار خود را به صورت فایل تصویری از طریق واتس‌اَپ به شماره تلفن‌های ۰۹۳۵۶۹۹۶۵۸۳ یا ۰۹۱۷۵۴۹۸۹۹۱ ارسال کنند.

  وب‌سایت لیگ جهانی موسیقی نخستین لیگ نوازندگی تار را به داوری علی قمصری برگزار می‌کند. برای شرکت در این لیگ، کافی است با مراجعه به وب‌سایت www.musicworldleague.com به‌طور رایگان در این رقابت‌های آنلاین ثبت‌نام کنید. این رقابت‌ها که در پنج هفته رقابتی و یک هفته استراحت برگزار می‌شود شامل آثاری از استادان محمدرضا لطفی، هوشنگ ظریف، حسین علیزاده، جلیل شهناز و علینقی وزیری است. تاکنون سه لیگ خوانندگی پاپ ایرانی، لیگ نوازندگی کمانچه و لیگ نوازندگی سنتور در این سایت برگزار شده است.


تعداد بازدید :  317