شماره ۱۹۳۰ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۰ اسفند
صفحه را ببند
روی خط سینما

 جانی دپ که بعد از انتشار شایعاتی درباره نوع رفتارش با همسرش با برخورد بد مخاطبان و حتی استودیوها مواجه شده بود، با افشای اطلاعات جدیدی درباره پرونده‌اش ظاهرا درحال به دست آوردن جایگاه سابقش است و حداقل اینکه دیزنی قصد دارد او را دوباره در نقش محبوب کاپیتان جک اسپارو به پرده سینماها بازگرداند. درواقع شواهد جدید حاکی از این است که کمپانی دیزنی تحت ‌تأثیر مجموعه اطلاعات جدیدی که در دادگاه درباره جانی دپ و همسر سابقش، امبر هرد به دست آمده است، تلاش دارد شرایط را برای بازگشت جانی دپ به ششمین قسمت مجموعه «دزدان دریایی کاراییب» فراهم کند.  

 «شبی که ماه کامل شد» آخرین ساخته نرگس آبیار در دو جشنواره در هندوستان به نمایش درمی‌آید. این فیلم در ادامه نمایش‌های جهانی خود در دو جشنواره بنگلور هند و هبیتات دهلی نو به نمایش درمی‌آید. از «شبی که ماه کامل شد» پیشتر در جشنواره شب‌های سیاه تالین و جشنواره فیلم‌های سیاسی کاراسون فرانسه استقبال شد.

 در روزهایی که اکران سینما در کره ‌جنوبی حال خوشی ندارد، فیلم «انگل» رکورد پرفروش‌ترین فیلم خارجی در سینماهای انگلستان را شکست و به حکمرانی شانزده‌ساله فیلم «مصائب مسیح» به کارگردانی مل گیبسون بر این قلمرو پایان داد. فروش جهانی فیلم برنده چهار جایزه اسکار، اکنون به بیش از ۲۵۷‌میلیون دلار رسیده است. بونگ‌ جون هو با فیلم «انگل» نخستین‌بار اسکار را به سینمای کره‌ جنوبی برد.

 یک جشنواره دیگر هم به دلیل کرونا تعطیل شد. به گزارش خبرگزاری‌ها، کرونا تاریخ برگزاری جشنواره فیلم پکن را نیز تا زمانی نامشخص عقب انداخت. دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پکن که قرار بود در اواخر ماه آوریل برگزار شود، به گفته برگزار‌کنندگانش در موعد قبلی برگزار نخواهد شد.


تعداد بازدید :  249