شماره ۱۹۲۸ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۵ اسفند
صفحه را ببند
کرونا تمام مسابقات فوتبال را لغو کرد
لیگ از 14 فروردین شروع می‌شود

ابهامات درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر با اطلاعیه رسمی که روز گذشته در سایت سازمان لیگ منتشر شد به پایان رسید. در روزهای اخیر مسئولان فوتبال ایران با اعلام لغو مسابقات تأکید کرده بودند که برای تصمیم‌گیری نهایی منتظر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند؛ این بلاتکلیفی هم اعتراض شدید باشگاه‌ها را به دنبال داشت و آنها خواهان اعلام یک تاریخ دقیق درباره مدت زمان تعطیلی شدند تا بتوانند برای برنامه‌های تمرینی و تعطیلی بازیکنان تصمیم بگیرند.
درنهایت با مذاکرات و مکاتبات صورت‌گرفته  بین مسئولان ورزش و وزارت بهداشت،‌ رسما تصمیم گرفته شد که تعطیلی بازی‌ها ادامه داشته باشد. سازمان لیگ فوتبال ایران با اعلام این خبر در اطلاعیه خود آورده است: «پیرو دستور ستاد ملی مبارزه با كرونا، مسابقات لیگ‌های فوتبال کشور در رده‌های برتر، دسته اول، دوم و سوم تا پایان اسفند ماه ‌سال جاری به تعویق افتاد. مقرر گردید این مسابقات از تاریخ چهاردهم فروردین ۱۳۹۹ از سر گرفته شود. بدیهی است برنامه جدید مسابقات فوتبال باشگاهی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران متعاقبا اعلام خواهد شد»
حالا با روشن‌شدن تکلیف مسابقات باشگاهی،‌ همه منتظر تصمیم رسمی فیفا درباره مسابقات مقدماتی انتخابی جام‌جهانی هستند. در این‌باره شایعه شده که احتمالا این مسابقات به همراه لیگ قهرمانان آسیا هم در آینده‌ای نزدیک به صورت رسمی به تعویق خواهد افتاد. پس باید منتظر اعلام خبر لغو بازی تیم‌ملی با هنگ‌کنگ و کامبوج هم از سوی فیفا باشیم.


تعداد بازدید :  613