شماره ۱۹۲۸ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۵ اسفند
صفحه را ببند
روی خط خبر

 کتاب «غیاب و از هم‌پاشیدگی معنا در شازده احتجاب و آینه‌های دردار هوشنگ گلشیری» نوشته روح‌اله رویین منتشر شد. این کتاب به تحلیل و بررسی دو رمان «شازده احتجاب» و «آینه‌های دردار» از هوشنگ گلشیری می‌پردازد و با قیمت ۳۰‌هزار تومان توسط نشر سیب سرخ منتشر شده است.
 
 احسان علیخانی در یادداشتی در اینستاگرام خبرهای تازه‌ای درباره شرایط ضبط و زمان‌بندی پخش فصل دوم این برنامه داده است. گویا ۲۸ اسفندماه یک قسمت مفصل از این برنامه پخش می‌شود و اجراهایی هم در تمام شب‌های ایام نوروز و تعطیلات هم خواهد داشت. او گفته است که کلیه نماهای مربوط به دست‌دادن و روبوسی با شرکت‌کنندگان یا حضور پرشمار تماشاگران در استودیو، تا پیش از تاریخ ۲۷ بهمن و در روزهای پیش از شیوع ویروس «کرونا» ضبط شده است.  
 
 انیمیشن کوتاه «سانگ اسپرو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرزانه امیدوارنیا با دریافت تندیس بهترین انیمیشن کوتاه از جشنواره «لیبو»، واجد شرایط رقابت در بخش انیمیشن‌های کوتاه اسکار‌ سال ۲۰۲۱ شد.  
 
 کتاب خاطرات «وودی آلن» پس از حواشی فراوان سرانجام از تاریخ ۷ آوریل منتشر خواهد شد. این کتاب که مدت زمان زیادی است شایعاتی درباره انتشار یا عدم انتشار آن به‌ویژه در دوره اوج  کمپین دفاع از حقوق زنان «می تو» مطرح بود، از طریق انتشارات «گرند سانترال» که زیرمجموعه انتشارات «اشت بوک گروپ» است، از ماه آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.  

 


تعداد بازدید :  617