شماره ۱۹۲۴ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ اسفند
صفحه را ببند
اپ‌ها را دریابید

نقش اپلیکیشن‌ها در زندگی روزمره ما برکسی پوشیده نیست. از طرف دیگر مرور اخبار لحظه‌ای کرونا باعث شده که تلفن‌همراه به همراه جدانشدنی‌مان تبدیل شود. همراهی که البته به جز مرور اخبار تلگرام و اینستاگرام می‌توان استفاده دیگر هم از آن کرد:   آموزش و سرگرمی. نمی‌توانیم نقش تسهیل‌گری و گاهی معلم‌بودن اپلیکیشن‌ها را نادیده بگیریم. این روزها با اپلیکیشن‌ها می‌توان زبان خواند و ورزش کرد و درعین حال از خانه بیرون نرفت. اپلیکیشن (doulingo) یک خودآموز زبان است. با این اپلیکیشن می‌توانید حدود 15دقیقه هر زبانی را که به آن علاقه‌مندید، تمرین کنید. این خودآموز به شما درنهایت تمرین‌هایی هم می‌دهد که می‌توانید با کمک آنها خودتان را محک بزنید.
اپلیکیشن بعدی به ورزش‌کردن در خانه اختصاص دارد. (7min workout) اپلیکیشنی است که با کمک آن می‌توانید در خانه ورزش کنید. فرقی نمی‌کند که مبتدی باشید یا پیشرفته. این اپلیکیشن قدم به قدم به شما همراهی می‌کند و تمرینات متفاوتی به شما می‌دهد. از ورزش یوگا غافل نشوید، ورزشی که می‌تواند سلامت روان برایتان به ارمغان آورد و اضطراب‌ها را از شما دور نگه دارد. دو اپلیکیشن ( down dog) و (iYoga – Premium) درحال حاضر برای کاربران گوشی‌های آیفون و اندروید رایگان است. این برنامه‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا با تماشای ویدیوهای جدید تمرینات تکراری نداشته باشید و با انجام ورزش مورد علاقه خود یک قسمت از بدن‌تان را قوی‌تر کنید.
خانه‌نشینی احتمالا ذوق آشپزی در بسیاری را هم بیدار کرده باشد. سرویس‌های آنلاین برای آشپزی هم پیشنهاداتی دارند. اپلیکیشن (cookpad)دسترسی به تعداد زیاد و متنوعی از انواع دستور پخت غذا را برای شما فراهم می‌کند. در این برنامه کاربر می‌تواند فهرست خرید خود را مدیریت کند و غذاهای محبوب خود را به فهرست غذاهای مورد علاقه خود اضافه کند تا دستور پخت غذاهای جدیدی که با ذائقه او جور باشد را معرفی کند.


تعداد بازدید :  161