شماره ۱۹۲۴ | ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ اسفند
صفحه را ببند
روی خط سینما

  روابط عمومی خانه سینما در اطلاعیه‌ای به اعضای صنوف خود اعلام کرد که خانه سینما تا پایان هفته از ساعت ‏‏10 صبح تا 13 برقرار است و از همکاران صنفی درخواست می‌شود از رفت‌وآمد غیرضروری به خانه سینما ‏خودداری کنند. همچنین تمام جلسات صنفی کنسل می‌شود و ساختمان شماره دو خانه سینما در خیابان ‏وصال نیز تا پایان هفته تعطیل است‎.  

  سینماهای کشور ژاپن در پی شیوع ویروس کرونا بسته شدند و هزینه بلیت‌های خریداری شده نیز بازگردانده ‏شد. اوایل این هفته دولت ژاپن تعطیلی یا حداقل تعویق دو هفته‌ای را برای رویدادهای ورزشی و دیگر تجمعات ‏عمومی در نظر گرفته است. مدارس این کشور نیز تا ماه آوریل بسته شده‌اند. مواردی که در این کشور به ‏ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، از ۲۰۰ نفر عبور کرده و هشت مورد مرگ نیز بر اثر این ویروس به ثبت رسیده ‏است‎.  

  با ادامه شیوع ویروس کرونا در سراسر اروپا و پیدا شدن نخستین مورد ابتلا به این ویروس در شهر کن، مسئولان ‏برگزاری جشنواره فیلم کن در واکنش به خبرهایی درباره لغو این رویداد سینمایی در بیانیه‌ای اعلام کردند که ‏هنوز برای تصمیم‌ نهایی درباره برگزار نشدن این جشنواره که از ۱۲ می ‌آغاز می‌شود خیلی زود است ‏و مسئولان جشنواره درحال نظارت بر چگونگی شیوع این بیماری و در تلاش برای برگزاری جشنواره در ‏فضایی ایمن و سلامت هستند‎. 


تعداد بازدید :  192