شماره ۱۹۲۱ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۷ اسفند
صفحه را ببند
دیالوگ‎

  رضا شایسته، آهنگساز و سرپرست گروه چکاوک: «به‌طور واضح باید بگویم،‌ متأسفانه به ویلن ایرانی بد شد. یعنی از زمانی که ‏ویلن ایرانی را از موسیقی‌مان حذف کردیم و جای این ساز در اغلب ارکسترها و گروه‌ها خالی ماند، به ویلن ایرانی بد کردیم. این ‏اتفاق درحالی رخ داد که اغلب آثار ماندگار موسیقی ما را نوازندگان ویلن ایرانی آهنگسازی کرده‌اند؛هنرمندانی چون اسدالله ‏ملک،‌ همایون خرم،‌ علی تجویدی، پرویز یاحقی، علی‌اصغر بهاری، مجید وفادار و آقای خالدی‎.»  

  حمیدرضا نعیمی، کارگردان تئاتر: «ایرانی‌ها مردمی عجیب و خوب هستند. در مشکلات و ناکارآمدی‌ها، این مردم به جای اینکه از ‏مسئولان مطالبه داشته باشند، خودشان را سلاخی می‌کنند. این مردمی که گاهی آدم را شگفت‌زده و حتی منزجر می‌کنند، در جایی ‏دیگر واقعا روح بزرگی از خود نشان می‌دهند. در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کارهایی را که دوست دارند حمایت می‌کنند. در ‏سخت‌ترین شرایط به تماشای تئاترهای خوب می‌آیند و وظیفه‌شان را انجام می‌دهند. ای‌کاش مسئولان ما این فرصت‌ها را غنیمت ‏بشمارند‎.»  

  هادی حجازی فر: «واقعیت امر این است که از دور همواره نسبت به پژمان جمشیدی گارد داشتم و هیچ وقت دلیلش را هم ‏نمی‌دانستم، اما به واقع پژمان به لحاظ اخلاق و کاربلدی درجه یک بوده و برای کارش به شدت زحمت می‌کشد. من شاهد بودم که ‏پژمان جمشیدی برای بازی در فیلم دوزیست از جان و دل مایه گذاشت، من از پژمان اخلاق یاد گرفتم، او همواره رفتار حرفه‌ای ‏را رعایت می‌کند و احترام ویژه‌ای به دوربین و  برای همکاران خود قائل است. » 


تعداد بازدید :  189