شماره ۱۹۲۱ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۷ اسفند
صفحه را ببند
روی خط خبر

 یورونیوز گزارش داده که دادگاهی در نیویورک‌ هاروی واینستین، تهیه‌کننده ‌هالیوود را به دلیل «تعرض جنسی» و «تجاوز» مجرم ‏شناخته است. واینستین که فیلم‌هایی همچون «مالنا»، «شکسپیر عاشق» و «دار و دسته نیویورکی» را تهیه کرده، بلافاصله پس از اعلام رأی ‏هیأت منصفه به زندان منتقل شد. مدت زمان محکومیت ‌هاروی واینستین هنوز مشخص نشده اما او ممکن است به ۲۹‌سال زندان ‏محکوم شود. وکیل مدافع ‌هاروی واینستین اعلام کرده که ضمن اعتراض به حکم صادره درخواست تجدیدنظر خواهد کرد‎.  

احمد عرب‌بیگی مجسمه‌ساز از آماده شدن مجسمه عباس کیارستمی خبر داد و گفت مجسمه زنده‌یاد عباس کیارستمی قرار است به ‏زودی در زیر تک درخت معروف نصب شود.

ظاهرا بعد از چند‌سال بلاتکلیفی، فیلم لاله درحال آماده شدن است و تا چند هفته دیگر روی پرده خواهد رفت. تورج منصوری ‏تهیه‌کننده این فیلم به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد از دوبله این فیلم به زبان فارسی برای اکران نوروزی خبر داد. منصوری ‏تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد با اشاره به قرار گرفتن این فیلم در ترکیب فیلم‌های نوروز ۹۹ تأکید ‏کرد که درحال حاضر مشغول آماده کردن و دوبله این فیلم برای اکران هستیم.

تام کروز و گروه فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن» به ونیز ایتالیا رفته بودند تا بخشی از صحنه‌های اکشن فیلم جدیدشان را در ‏منظره‌های یکتای این شهر قدیمی ضبط کنند اما با شیوع کرونا ویروس جدید و اقدامات مقامات برای کنترل بیماری، کارشان ‏متوقف شد‎. براساس گزارش دیلی‌میل، تام کروز که از بیستم فوریه به ونیز وارد شده، هم‌اکنون در هتلی گرانقیمت در این شهر ‏منتظر تصمیم‌گیری درباره ادامه کار است. تاکنون موردی از ابتلا به کرونا ویروس جدید میان اعضای تیم سازنده «مأموریت ‏غیرممکن» گزارش نشده است اما تمامی اعضای انگلیسی‌ گروه فیلمبرداری پس از بازگشت باید آزمایش بدهند.‏ به دنبال اعلام دولت ایتالیا مبنی بر وجود ‏‏230 مورد ابتلا به کرونا و تعطیلی تمام جشن‌ها و مراسم عمومی، فعلا متوقف شده است. سازندگان فیلم مأموریت غیرممکن ‏اعلام کرده‌اند که به  دلیل حفظ سلامت و جان عوامل و همکاران فیلم، فیلمبرداری متوقف شده است.


تعداد بازدید :  218