شماره ۱۹۱۶ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند
صفحه را ببند
جشنواره موسیقی

 گروه دو نفره فرانسوی دوئت آکاردئون سه‌شنبه شب در قالب سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور محمد اله‌یاری، مدیرکل دفتر موسیقی و شاهین فرهت، دبیر جشنواره روی صحنه رفت. وینسنت پیراتی با ساز آکاردئون و امیل پاریزین با ساکسیفون اعضای این گروه دو نفره را تشکیل می‌دادند که با هماهنگی تمام، چهار قطعه را برای حاضران نواختند. این اجرا با حرکات بدنی جالب و ویژه دو نوازنده همراه بود.

 در آخرین شب از سی‌وپنجمین جشنواره مومسیقی فجر ۱۲ گروه اجرای خود را به روی صحنه بردند. مهم‌ترین و پرطرفدارترین اجراهای این روز به ارکستر ملی ایران به سرپرستی سهراب کاشفی و خوانندگی سالار عقیلی، گروه مستان نو به رهبری پرواز همای و ظافر یوسف نوازنده شهیر و بین‌المللی عود از کشور تونس اختصاص داشت. همچنین شب موسیقی سیستان‌وبلوچستان با اجراهای ویژه این بخش در سالن سوره حوزه هنری روی صحنه رفت.

 مراسم اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر پنجشنبه اول اسفند در تالار وحدت طی مراسم ویژه‌ای با حضور مسئولان کشوری و فرهنگی و هنری همراه با اهالی هنر به‌ویژه موسیقی و مردم برگزار خواهد شد و بهنام بانی آخرین اجرای بخش پاپ این دوره از جشنواره را به روی صحنه خواهد برد.

 


تعداد بازدید :  272