شماره ۱۸۷۶ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۱ دي
صفحه را ببند
دیالوگ

اردوان انزابی‌پور، خواننده و سرپرست گروه راک تندر: «از یک زمان کل پروژه‌های موسیقی راک متوقف شد و پرونده آلبوم ما نیز گیر کرد. بعضی از دوستان حتی سی‌دی‌شان چاپ هم شده بود ولی پروسه انتشار اثرشان متوقف شد. در آخرین تماسی که من داشتم، دوستان گفتند دستور جدیدی نیامده است و ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم تکلیف وضعیت فعالیت‌های موسیقی راک چه می‌شود.»

 شیرین یزدان‌بخش، بازیگر کهنه‌کار سینما و تلویزیون: «جوانان باید با عشق و علاقه در حوزه بازیگری فعالیت کنند تا ماندگار شوند؛ زیرا کاری که همراه با علاقه نباشد ماندگار نخواهد شد. البته حضور پیشکسوتان لازم و ضروری است ولی باید شرایطی فراهم شود تا جوانان بتوانند بیشتر کار کنند. من ۳۲ سال کارمند بودم و حدود ۱۰ سال بازیگری کردم و فقط به دلیل علاقه به این حرفه به فعالیتم ادامه می‎دهم. بازیگری باید در ذات و جان انسان باشد در نتیجه اگر شخصی به این حرفه علاقه‌مند باشد و در ذاتش هم بازیگری باشد به طور یقین موفق خواهد شد.»

 محمدعلی یزدان‌پرست، کارگردان فیلم مستند «خانه سنگی»: «کار اجتماعی بعدی من سوژه‌ای درباره نوزادانی است که معتاد به دنیا می‌آیند. در نگاه اول پرداختن به این موضوع از سوی مدیران فرهنگی خیلی جذابیت ندارد، آن را پس می‌زنند و حتی سیاه‌نمایی می‌خوانند در حالی که به دنیا آمدن بچه‌های معتاد به شیشه امروز معضل بزرگ اجتماعی است، به این دلیل که مواد صنعتی آسیب‌های مغزی بسیاری به همراه دارد که خودش در آینده تبدیل به فاجعه می‌شود. در واقع نپرداختن به این موضوع عامل سیاه‌نمایی است که هر روز در حال زیادشدن است.»


تعداد بازدید :  238