شماره ۱۸۷۱ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۵ دي
صفحه را ببند
جزئیات حمله خونین به سابقه‌دار معروف
چه کسی به‌ «هانی کرده» حمله کرد؟

شهروند| شرور معروف تهرانی، خبرساز شد. 6 مرد با حمله به خودرو این اوباش، او را با ضربات چاقو و قمه به شدت مجروح کردند. مرد سنگین وزنی که در میان تهرانی‌ها به قدرت‌نمایی و لات‌بازی معروف شده بود. مردی که گفته می‌شود دستور قتل وحید مرادی را صادر کرد، اما تحقیقات پلیسی این خبر را تکذیب‌کرد. این مرد پس از دعوایی دسته‌جمعی در محله شاپور تهران از سوی 6 مرد با ضربات چاقو و قمه  مورد حمله قرار  گرفت و غافلگیر شد . آخرین خبرها از وضع جسمانی این مرد و همراهش حاکی از آن است که آنان زنده هستند و وضعیت‌شان رو به بهبود می‌رود.
شامگاه دوشنبه بود که ‌هانی کُرده و یکی از دوستانش روبه‌روی معجون‌فروشی معروفی در خیابان وحدت اسلامی درحال خوردن آبمیوه بودند. او روی صندلی شاگرد و یکی از دوستانش هم روی صندلی راننده نشسته بود و در خودرو را بسته بودند. هر دو پس از دقایقی وقتی آبمیوه خود را می‌خوردند، در خودرو 206 سفید رنگ را باز می‌کنند. به محض باز شدن درها، این دو نفر غافلگیر می‌شوند و حادثه‌ای خطرناک روبه‌روی معجون‌فروشی رخ می‌دهد. 6 مرد به این دو نفر حمله‌ور می‌شوند و با قمه و چاقو به آنها ضربه می‌زنند، 50 ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد، ضربه‌ها را یکی پس از دیگری وارد می‌کنند و بلافاصله با موتور متواری می‌شوند. اینها سکانس‌هایی از فیلمی است که حالا در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌چرخد، فیلم لحظه حمله به‌ هانی کُرده و دوستش که دوربین‌های مداربسته آن را ضبط کرده است. 6 ضارب پس از این حمله متواری می‌شوند و‌ هانی کُرده می‌ماند و دوستش؛ زخمی و غرق در خون؛ از لحظه اول تا آخرش‌ هانی کرده حتی فرصت نمی‌کند صورتش را از خودرو بیرون بیاورد. یک نفر تا می‌تواند او را می‌زند. حتی وقتی همراهانش هم فرار می‌کنند، باز هم دست بردار نمی‌شود و در ثانیه‌های آخر ضربه‌می‌زند. بلافاصله پلیس در جریان ماجرا قرار می‌گیرد و اورژانس نیز در محل حضور می‌یابد. مجروحان به بیمارستان منتقل می‌شوند. با آن همه ضربه‌های خطرناکی که به این دو نفر به خصوص‌ هانی کُرده وارد شده، هیچ‌کس باور نمی‌کند که جان سالم به در ببرند. اما از بیمارستان خبر رسید که این مرد و همراهش زنده‌اند. ‌هانی کُرده با ضریب هوشی 10 در بیمارستان بستری شده است و پزشکان از حال رو به بهبود او خبر می‌دهند.

جزئیات ماجرا
اما ماجرا از چه قرار بود. دعوا از یک میهمانی شروع شده بود. شب قبل از این حادثه، یعنی یکشنبه شب هانی کُرده و دوستانش در میهمانی با چند نفر دیگر درگیر می‌شوند. درگیری لفظی بود، اما برای اینکه مراسم تولد به هم نخورد، رجزخوانی‌های آنان به بیرون از میهمانی کشیده شد. قرار بر دعوا می‌گذارند، محل دعوا را هم مشخص می‌کنند. جایی در منطقه ابوسعید؛ همین می‌شود که‌ هانی کُرده و دوستش شامگاه دوشنبه برای درگیری در محل قرار حضور پیدا می‌کنند، اما طرف دیگر دعوا به محل نمی‌آید. وقتی این مرد شرور در محل قرار منتظر می‌ماند و انتظارش بی‌فایده است، برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه‌فروشی می‌روند. به تصور اینکه دعوا تمام شده، برای خودشان آبمیوه می‌خرند و داخل خودرو می‌شوند. اما گویا ۶ جوان موتورسوار یعنی طرف دیگر دعوا، قصد غافلگیری داشتند.‌ هانی کُرده و دوستش را تعقیب می‌کنند و در فرصتی مناسب به سمت آنان حمله‌ور می‌شوند.
سرهنگ چنگیز ایدون، رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید با اعلام این جزئیات گفت: «وضعیت این دو فرد رو بهبود است و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار مأموران پلیس تهران قرار دارد.» گفته می شود تعداد ضربات چاقو و قمه‌ای که موتورسواران ناشناس بر سر، گردن، دست و شکم هانی کُرده وارد کرده‌اند به حدی است که به گفته نزدیکانش، عمل جراحی وی ۱۲ ساعت به طول انجامیده است. آنچه تا الان مشخص شده، این است که وضعیت هانی کُرده در ساعت بامدادی همان شب حادثه، به بحران رسیده بود اما در حال حاضر از بحران خارج شده و باید منتظر ماند تا به ثبات برسد.

دیدگاه‌های دیگران

ف
فدایی وطن |
مخالف 0 - 0 موافق
چرا پول مالیات وحق بیمه مردم و بیت مال بایدخرج امثال این افراد بی خاصیت شود .این افراد درعمر خودچندریال حق بیمه وغیره داده آمد و تعدادی ازمردم نیازمندو مانده یک لقمه نان تا کمر برای جمع کردن ضایعات سراز زباله درآورند،؟؟؟؟

تعداد بازدید :  775