شماره ۱۳۹۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ اسفند
صفحه را ببند
اهل خراسان جنوبی
جامعه چشم انتظار است

|  داریوش ارجمند    |      بازیگر  |

بخش بزرگی از آرزوهایم مربوط به جوانان است. همه  جوانان را دوست دارم و آنها را مانند فرزندان خودم می‌دانم. آینده متعلق به جوانان است. من معتقدم جوانان مانند طوفان می‌وزند و ما را با خود می‌برند و خواه ناخواه آینده برای آنهاست. همیشه آرزوی خوشبختی آنها را دارم و دوست دارم انسان‌های موفق و خوبی در جامعه شوند.
روح هر کسی ساخته و پرداخته محیط و فرهنگی است که در آن رشد می‌کند. در این مسیر خانواده به عنوان اولین محیطی که فرد در آن رشد می‌کند، نقش مهمی ایفا می‌کند. بعضا شاهد صدماتی که خانواده‌ها به جوانان می‌زنند هستیم. بنابراین آرزوی بعدی من مانایی خانواده و گرمی خانه‌های ایرانیان است.
باید به جوان‌هایمان یاد دهید فرزند خود باشند. آرزوی من دیدن چنین روزی است. همان‌طور که نظامیِ بزرگ می‌گوید: «چون شیر به خود سپه شکن باش/ فرزند خصال خویشتن باش». جوان‌های ما باید یاد بگیرند برادرزاده یا خواهرزاده هیچ‌کس نیستند. باید به جایی برسیم که جوان‌ها پویینده باشند و در این راه پایندگی کنند. جامعه چشم انتظار ورود جدی و همه جانبه آن‌ها به عرصه‌های مهم و تعیین کننده است. با ذکر تمام این آروزها حلول سال نو را به همه مردم ایران تبریک عرض می‌کنم و برای همه آن‌ها آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم سالتان به معنای واقعی کلمه نو باشد.

 


تعداد بازدید :  124