شماره ۴۰۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۸ مهر
صفحه را ببند
عدد خبر

500 ‌میلیون تومان هزینه اینترنت 2مدیر زیر ذره‌بین مجلس

علی علیلو رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان، با اعلام نیامدن هزینه نیم‌میلیارد تومانی اینترنت دو نفر از مدیران سابق شرکت‌های خودروسازی در گزارش تحقیق و تفحص مجلس گفت: تاکنون مستنداتی در مورد این موضوع به دست نیامده اما این موضوع احتمالا در مجلس مورد بحث و بررسی قرار خواهد
 گرفت.

2 ماه  دیگر زمان تعیین تکلیف آزادراه تهران - شمال

محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تا دو ماه دیگر برنامه‌هایمان را برای بنیاد آزادراه تهران - شمال ‌اعلام می‌کنم اما درحال حاضر اظهار نظری دراین‌باره ندارم. وی در پاسخ به این‌که در نهایت بنیاد به‌عنوان شریک دولت در آزادراه تهران - شمال؛ چه برنامه‌هایی برای تکمیل این آزادراه نیمه‌کاره دارد؟ گفت: تصمیمات را در آینده اعلام می‌کنیم.

5 برابر واردات بیش از نیاز برنج به ایران

مهرداد بائوج نماینده مردم لنگرود با بیان این‌که در‌ سال‌جاری 5 برابر نیاز کشور، واردات برنج داشته‌ایم، گفت: از ابتدای‌ سال‌جاری تاکنون بیش از دو‌میلیون تن به عبارتی 5 برابر نیاز داخل، برنج وارد کشور شده است. وی افزود: به جرأت می‌گویم بیش از‌ هزار هکتار زمین‌های برنجکاری شمال تغییر کاربری داشته‌اند و این بحران همچنان ادامه دارد.

15 استان بدون بارش ماندند

گزارش بارش‌های کشور در سه هفته نخست‌ سال آبی جدید (اول تا 23 مهر 93) نشان می‌دهد که 15 استان کشور در این مدت، شاهد آسمانی بدون بارش بوده‌اند. تا 23 مهر‌ استان‌های اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی و شمالی، خوزستان، سمنان، فارس، قم، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، هرمزگان و یزد بدون بارش گزارش شده است.


تعداد بازدید :  215