شماره ۴۰۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۸ مهر
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   دومین بسته پیشنهادی بورس به مجلس رفت| علی‌عباس کریمی، معاون توسعه بورس اوراق بهادار گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر تأمین مالی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی از طریق بازار سرمایه در لایحه رفع موانع تولید، شرکت بورس پیشنهادها و موارد اصلاحی خود و فعالان بازار سرمایه را تقدیم مجلس کرد.

   رشد آیفکس| در بازار فرابورس شاخص با 2.05 واحد صعود به 828.7 واحد رسید. در این روز در مجموع بیش از 247‌میلیون اوراق به ارزش 754.4‌میلیارد ریال طی 20 هزارو 654 نوبت مورد معامله قرار گرفت. همچنین امتیاز تسهیلات مسکن همچون روز گذشته با کاهش قیمت روبه‌رو بود و هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن اسفند 90 با افت 2.4‌درصدی به 930‌هزار و 129 ریال رسید.

   اعطای اعتبار از سوی کارگزاران در بورس کالا| هیأت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه اخیر خود با اعطای اعتبار از سوی کارگزاران در معاملات بورس کالای ایران موافقت کرد. براساس مصوبه هیأت‌مدیره سازمان بورس، کارگزاران فعال در بورس‌ کالای ایران می‌توانند به مشتریان خود در خریدهای نقدی، اعتباراتی را تخصیص دهند، مشروط بر آن‌که حداکثر مبلغ اعتباراتی که یک کارگزاری در هر زمان به کلیه مشتریان خود اعطا می‌کند از 5‌درصد حقوق صاحبان سهام براساس آخرین صورت‌های مالی حسابرسی‌شده آن کارگزاری تجاوز نکند.

   معامله پتروشیمی زنجان به رقابت کشید| دیروز در فرابورس ایران معامله بلوک 15.64‌درصدی سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، پس از رسیدن به قیمت 2225 ریال به روز دوم کشیده شد به این ترتیب ادامه این ماراتن امروز 28 مهر در بازار پایه فرابورس دنبال می‌شود.


تعداد بازدید :  887