شماره ۴۰۶ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۷ مهر
صفحه را ببند
عدد خبر

20 درصد کاهش مصرف فرآورده‌های گوشتی

سیدمحمد موسوی رئیس اتحادیه فرآورده‌های گوشتی سراسر کشور اعلام کرد: به دلیل اعلام اخبار مبنی بر «ممنوعیت استفاده از خمیرمرغ در فرآورده‌های گوشتی»، فروش و مصرف این محصولات 15 تا 20 درصد کاهش یافته است. وی افزود: مسئولان دولتی بدون اطلاعات کافی، استفاده از خمیرمرغ را ممنوع اعلام کردند.

1,7 میلیون فرصت شغلی در اختیار اتباع خارجی

حسن صادقی معاون دبیر کل خانه کارگر با انتقاد از مهاجرت اتباع خارجی به ایران اعلام کرد: هم‌اکنون یک میلیون و 700 هزار فرصت شغلی در ایران در اختیار اتباع بیگانه است. وی افزود: هم‌اکنون از هر 10 فرصت شغلی که در ایران وجود دارد یک فرصت شغلی در اختیار اتباع بیگانه است.

100 درصد افزایش اجاره ویلاهای شمال کشور

ویلاهایی که تابستان 1392 در شهرهای شمالی با قیمت شبی 200 تا 220 هزار تومان اجاره داده می‌شدند، در تعطیلات مناسبتی و ویژه تابستان امسال به قیمت 300 تا 450 هزار تومان اجاره رفتند. همچنین نگاهی به اجاره‌بهای ویلاهای مازندران در نوروز امسال و سال گذشته در مناطق مختلف استان رشد حدود 100 درصدی را نشان می‌دهد.

50 درصد کاهش تولید چای خشک در کشور

ایرج هوسمی رئیس اتحادیه چایکاران با اشاره به کاهش 50درصدی تولید چای خشک در کشور، گفت: تولید چای خشک طی سال‌جاری از 10 هزار تن تجاوز نکرده است. وی با اشاره به این‌که تولید چای خشک طی سال‌جاری از 10 هزار تن تجاوز نکرده است، افزود: سال پیش چای خشک تولید شده در کشور 20هزار تن بوده است.


تعداد بازدید :  337