شماره ۱۱۱۰ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
محمدرضا باهنر
حاضر نیستم به زمان قبل از برجام برگردیم
روحانی زمانی روی کار آمد که تورم 44 درصد بود، الان تورم 30 درصد کاهش پیدا کرده است

فارس| دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری از برخی «سیاه نمایی ها» در مورد برجام انتقاد کرد. محمد رضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری  با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری با طرح این نکته که برخی می‌گویند فرقی ندارد چه کسی رئیس جمهور آینده شود، زیرا وضعیت ما از این بهتر نخواهد شد، گفت: در پاسخ به این سوال باید عملکرد 4 رئیس جمهور اخیر را به خوبی دید اگر وضعیت کشور را در دوره‌های متفاوت روسای جمهور بررسی کنید می‌بینیم سیاست همه دولت‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و سیاست‌های آنها بر عمق خانه‌های مردم تأثیر گذاشته است. لذا دوره‌های ریاست جمهوری کشور متفاوت بوده است. دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری به کاهش تورم در دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: زمانی که دولت آقای روحانی روی کار آمد کشور تورم 44 درصدی را تجربه می‌کرد اما با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تورم حداقل 30 درصد کاهش پیدا کرد. وی با اشاره به اظهارات برخی درباره برجام گفت: برخی معتقدند برجام هیچ آثاری نداشت و سیاه نمایی می‌کنند اما من معتقدم قرار بود ما با برجام 10 گل به طرف بزنیم و هیچ گلی نخوریم اما در نهایت 7 گل زدیم و دو گل هم خوردیم. اگر امروز از بنده سوال کنند آیا حاضرید به قبل از برجام برگردید می‌گویم خیر و فکر می‌کنم نظر نظام هم این نیست که برجام را ما اول پاره کنیم. بله اگر طرف مقابل آن را پاره کرد ما هم آن را آتش می‌زنیم. اما اینگونه نیست که در ابتدا آن را پاره کنیم.
او در ادامه با اشاره به عملکرد دولت آقای روحانی طی چهارسال گذشته گفت: نقدهای ما به دولت آقای روحانی نباید غیرمنصفانه باشد زیرا این نقدها نتیجه برعکسی خواهد داشت و باعث می‌شود نظر مردم به نوعی دیگر شود. اگر انتخابات سال 88 را به خاطر داشته باشید می‌بینید که در‌آن سال یک طرف مدام اعلام می‌کرد در این چهار سال کاری نشده و تمام دستاوردهای کشور و نظام را زیرسوال می‌برد و سیاه نمایی می‌کرد.
باهنر در ادامه به عملکرد و کارنامه دولت روحانی اشاره و تصریح کرد: در این مدت اقداماتی انجام شده‌است که برخی از آنها قابل تقدیر است به عنوان مثال در حوزه اقتصادی فعالیت‌هایی انجام شده است که باید به عنوان نکات مثبت به آن اشاره کرد. دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری به کاهش تورم در دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: زمانی که دولت آقای روحانی روی کار آمد کشور تورم 44 درصدی را تجربه می‌کرد اما با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تورم حداقل 30 درصد کاهش پیدا کرد.

دیدگاه‌های دیگران

ر
رمضان |
مخالف 0 - 0 موافق
چرت چرت است خواب دیدی خیرباشدبرادرباهنر

تعداد بازدید :  690