شماره ۱۱۱۰ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
سرمربی تیم‌ملی بدون صحبت درباره دستیاران ایرانی فدراسیون را ترک کرد
کی‌روش خندید و تشکر کرد!

شهروند| کارلوس کی‌روش دیروز به فدراسیون فوتبال رفت؛ گفته می‌شد او قرار است بر سر مسائل مربوط به تیم‌ملی با مهدی تاج جلسه‌ای را برگزار کند اما وقتی رئیس به فدراسیون نیامد، مشخص شد موضوع چیزی دیگری است. مسأله‌ای که کی‌روش هم هنگام خروج از در فدراسیون اشاره‌ای به آن نکرد.
تلاش‌های تاج برای بازگشت‌ ایرانی‌ها
درفاصله کمتر از دوماه تا آغاز اردوی تیم‌ملی فوتبال برای بازی با ازبکستان درمقدمات‌ جام‌جهانی موضوعاتی مانند نداشتن زمین تمرین، پاداش مربیان و بازیکنان و... از مهمترین دغدغه‌ها به حساب می‌آید. مسأله اصلی اما همچنان بر سر بازگشت دستیاران و کادر ایرانی است. بعد ازبرکناری دستیاران ایرانی کارلوس کی‌روش از تیم ملی، فدراسیون فوتبال تلاش بسیار زیادی داشته تا با انجام مذاکرات مختلف با مرد پرتغالی مقدماتی را فراهم کند تا مربیان ایرانی دوباره به کادرفنی بازگردند. تلاش‌های او نتایج مثبتی هم به همراه داشته و درمرحله اول آرین قاسمی مترجم کی‌روش به کار خود برای بازی با قطر و چین بازگشت. گفته می‌شد جلسه دیروز هم درهمین رابطه است اما هنوز خبر قطعی دراین‌باره مطرح نشده است.
پاسخ غیرمنتظره کی‌روش
کی‌روش ظهر دیروز به‌طور ناگهانی وارد فدراسیون فوتبال شد؛ او جلسه‌ای را با برخی مسئولان درغیاب مهدی تاج انجام داد اما هنوز مشخص نیست خروجی جلسه‌ چه بوده است. کی‌روش هم علاقه‌ای به رسانه‌ای‌کردن این موضوع نداشت. سرمربی تیم‌ملی که به تازگی به ایران برگشته، درمواجهه با خبرنگاران گفت:   «خوشحالم که شما خبرنگاران جنتلمن و خوب را می‌بینیم. دلم برایتان تنگ شده بود، برای شما در این ‌سال آرزوی بهترین‌ها را دارم.» از کی‌روش درباره نگاه حمایتی از تیم‌ملی سوال شد، پاسخ او غیرمنتظره بود: «برای همین است که به شما تبریک گفتم. به خاطر این حس خوب و دوستی شما ممنونم. از شما بابت این موضوع تشکر و قدردانی می‌کنم.» سرمربی تیم‌ملی افزود:   «درباره تیم‌ملی در فرصتی در آینده صحبت خواهم کرد.»
دغدغه‌های تیم‌ملی
تیم ملی ایران در 22 خردادماه بازی مهمی با ازبکستان دارد؛ ملی‌پوشان کشورمان اگر این بازی را نیز با برد پشت سر بگذارند، مقتدرانه‌ترین صعود به جام‌جهانی را جشن می‌گیرند. برای این منظور کی‌روش خواسته‌هایی از فدراسیون فوتبال دارد که باید برآورده شود. هنوز زمان دقیق اردو، زمین تمرین ووضعیت پاداش و حقوق مربیان و بازیکنان به‌طور دقیق مشخص نیست. ازسوی دیگر وضع مربیان ایرانی نیز باید ظرف روزهای آینده مشخص شود. گفته می‌شود مشکل آنها حل شده و به‌ زودی برمی‌گردند اما همه در انتظار پاسخ رسمی دراین خصوص هستند.

 


تعداد بازدید :  353