شماره ۴۰۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۶ مهر
صفحه را ببند
خارج از مرز

39 زن در فهرست جنایت مرد برزیلی افشاي راز يك قتل‌عام وحشيانه
مرد برزیلی که در مدت 3‌سال 39 زن را به قتل رسانده بود در زندان در انتظار محاكمه است.
این مرد 26ساله طعمه‌های خود را از میان زنان و افراد بی‌خانمان انتخاب کرده با موتورسیکلت به قربانیان خود نزدیک می‌شد. او پیش از آن‌که به سمت آنان تیراندازی کند اشیای قیمتی و وسایلی که همراه آنان بوده را سرقت می‌کرده است.
پلیس برزیل با بررسی‌های گسترده توانست متهم را شناسایی کند. متهم در بازجویی‌های خود با پلیس این‌طور گفته است که با هیچ‌یک از قربانیان خود آشنایی نداشته همچنین محل قتل هریک از آنان و احساسی که در آن زمان داشته را به خوبی به یاد داشته است. متهم قربانیان خود را با شماره یک تا 39 صدا می‌زده است.
به گزارش بی‌بی‌سی، این متهم در بازجویی‌های خود به 90 سرقت از مغازه و داروخانه اعتراف کرده است.
با توجه به اعترافات اين مرد برزیلی، او در انتظار دادگاه قرار دارد.

در کره‌جنوبی رخ دادمرگ 14 تماشاچی در اثر سقوط دستگاه تهویه
بر اثر سقوط دستگاه تهویه در کنسرتی در سئول، ۱۴نفر کشته و ۱۰نفر به شدت زخمی شدند.
به  گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس نیروهای آتش‌نشانی مرگ 2نفر را تأیید کرده و در مورد وضع 12نفر دیگر هنوز اعلام نظر نکرده‌اند. به گفته این مقامات 10نفر دیگر نیز به شدت زخمی شده‌اند.
براساس این گزارش این کنسرت توسط یک گروه مشهور و در فضای باز برگزار شده بود و حدودا 700نفر در این کنسرت حضور داشتند. علل بروز حادثه همچنان نامعلوم است. این حادثه در شرایطی رخ داده که سئول همچنان درگیر حادثه مصیبت‌بار غرق شدن یک کشتی مسافربری کره‌ای در آوریل گذشته است. این حادثه منجر به مرگ و مفقود شدن حدود 300 نفر شد.

برخورد خونین قطارها در آمریکا
بر اثر برخورد یک قطار مسافربری با قطاری باری در شمال‌غرب ایالت «آرکانزاس» آمریکا 44 نفر مجروح شدند.
در این حادثه که روز پنجشنبه در ایالت «آرکانزاس» اتفاق افتاد، یک قطار مسافربری با چهار واگن و به همراه 50 سرنشین با قطاری باری برخورد کرد که در نتیجه آن 44 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
گفته شده است وضع جسمانی پنج نفر از این مجروحان وخیم است. مقامات محلی ایالت «آرکانزاس» با بیان این‌که کارشناسان درحال بررسی محل حادثه هستند،‌ اظهار داشتند: قطار باری حامل سوخت گازويیل بوده که وقوع این حادثه موجب سرریز شدن آن در محل شده است.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات محلی این ایالت در مورد جزییات بیشتر این حادثه و علت وقوع آن گزارشی منتشر نکرده‌اند.

 


تعداد بازدید :  448